Merhabalar:) Okul sınav telaşı derken dün yazamadım. Geçen bölümün yorumları gerçekten beni çok mutlu etdi:) Biliyorum.. sizleride anlıyorum ben. Dersler yorgunluklar vakit bulamamak vs. Vote verip yorum yapan herkese çok çok teşekkürler:) Cancağazım? Deyil çay içmek su bile içmem enginle ne ya :D Nerden buluyorsun bu lafları anlamış deyilim:) Can nerede can gelsin! Al güzellik bu can senin olsun :D Zeyno keremle amerikaya gitsin tedavi görsün demişsiniz.. beni dövmeyecekseniz eyer bir kez daha söyleyeceğim:) Zeynep kerem'le amerikaya gitmeyecek. Demetciğimde demiş ki Aksel gelsin.. hm olabilir:) Bende aksel'i ve ozan'ı çok severim. İyiki tanımışım dediyim nadir oyunculardandır kendisi.. siz isteyin yeter:) Aksel'e de bir şeyler düşünürüz artık:) Neyse.. çok konuştum ben yine. Benden bu kadar. Hadi kaçtım ben.. kerem'e de gıcık olmuşsunuz bu arada. Olmayın yazık:) Keyifli okumalar. Beğenmeniz dileğiyle.
Bu bölüm'ü de profil fotosuna bayıldığım şekerciğime ithaf ediyorum.
@rikadomiss Umarım beğenirsin canım:)
Öpüyorum çok^^
~
Öfke kontrol edilmeyen hissdir insan evladının benliğinde. Ne kadar karşı koyarsan koy affedilemez duygu ele geçirir ruhunu. Kendini tutamazsın.. gözün kararır sen sen olmaktan çıkarsın bir anlığına. Nefesin sıklaşır öfkenin karanlığı sarar etrafını hissetdirmeden. Kontrolünü kaybetmen için salisa yeterlidir. Damarlarında akan kanın sıcaklığı başını döndürür.. giderek hızlanan kalp atışların ve öfkenin derin karanlığı harakete geçirir bendenini. Haberin dahi olmadan.. bazen uçuruma sürükler seni.. bezen öfkene yenildiğin için şükredersin. Karşı tarafa yenilgini kabulletdirmemek için öfkenin karanlığına sığınırsın. Korkaklık deyil asla! Kendini dizginlemek ve o an sakinleşmek için çırpınan bir yanın öfkene mecburiyetten yenilir.. zorunda da deyildir oysaki. Kontrol ister aklın içinde hiç bilmediyin bir yerden gelen kuvetli hiss.. adını öfke koyduğun kontrolü hızla öfkeye dönüştürmene ve tamemen sen olmaktan çıkmana izin verir. Gözlerinin üzerine gölge iner adeta. Kaşlarını çatıp yumruklarını sıkman yeterli olmaz senin için. Ne yapıp edip öfkenin derinliklerine bir şey katmadan kusmak istersin karşında seni sinirlendiren ve çileden çıkaran insana.
Ama başaramazsan.. ve öfkene iz bırakmadan katarsan eyer hiç istemediyin bir şey o an deyişir her saniyen. Hele ki karanlığına katdığın şey kıskançlıksa.. işte o zaman tamamen kaybedersin her hücrenin sende olmayan kontrolünü. Bu sefer aklın kelimelerin herşeyin durur. Yumrukların bile.. bir tek cesaret edip konuşan içinde bir yerlerden gelen sestir. Koruma duygusu.. saklayıp kimsenin görmemesini istediğin senin olan sana ait olan varlığın.. harakete geçmek için can atan ruhun bile vazgeçer bu savaştan. Damarlarında hızla ponpalanan sıcak kanın içine ruhuna aktığını hissedersin. Tutarsın nefesini.. sadece kalbinin deli gibi çarpışı ve derinliklerinden gelen ses. Sana ait olan varlığın kimsenin görmemesi için elinden geleni yapacağına o an yemin edersin. Ne yapıp edip ulaşmak istersin amacına.. ve eyer yemin etdiysen senin olanın kimsenin görmemesine yaparsın! Tüm benliğini ortaya serip elinden geleni yaparsın! Heleki öfkeni unutup kıskançlık denen duygunun seni zapt etmesine izin verdiysen.. yaparsın!
Üzerimi deyiştirip açık mavi şortumu ve siyah kolsuz atletimi giyerek annemlerin yanına gidiyorum. Hanımlar fısır fısır bir şeyler konuşurken cahid bey ve babam gülerek mangal keyfinin şimdi ne kadar güzel olabileceğinden söz ediyorlar. Hiç içeri girmeden kapıdan engin kılkuyruğunu arıyor gözlerim. Koltuklardan birinde oturmuş telefonu ile uğraşırken ara sıra gülümsüyor. Üzerinide deyiştirmiş beyefendi! şortun kısalığına bak. Kız gibi kıllı bacaklarına tamda giyecek şort! Engini görüp sinirlenmemle zeynep geliyor aklıma. Bir dakika.. engin ne alaka ki zeynep? Engin deyince aklıma zeynep ne alaka geliyor anlamadım ben. Kerem derse biri aklıma zeynep'in gelmesi doğal.. ama engin? Siktiyimin beyni yine yandı bende. Hızla yaslandığım kapıdan ayrılarak merdivenlerle üst kata çıkıyorum. Güneş yanlızlığını ilan etmişcesine bulutsuz tüm çıplaklığı ile yukardan sıcaklığını etrafa saçıyor. Hafif esen rüzgar gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapatıp derin bir nefes almamı sağlıyor. Denizin ortasında martıların sesi ve ılık esen rüzgarla harika bir manzara. Kulaklarıma dolan tanıdık tatlı bir kahkaha gülümseyerek gözlerimi açmama yardımcı oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Aşk Engel Tanımaz...
Romansa"Tekerlekli Sandalye" ye mahkum genç bir kız. Hayatı tamamen "kıvırcığı"nın üzerine kurulmuş genç bir adam. Engellere rağmen... Acılara, herşeye rağmen... Birbirlerine kenetlenen iki insan... Tek ihtiyaçları'ysa bir Mucize sadece.. yalnızca bir ''Mu...