Rozdział 5😲

2.1K 38 12
                                    


Per. Weroniki

Obudziłam się rano była godzina 6:46.
Zobaczyłam, że Karola nie ma w domu. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi, postanowiłam otworzyć. W nich stał Karol, cały we krwi, t-shirt, spodnie, a co najgorsze twarz. Do moich oczów naleciały łzy.

-Ka? -chciałam zapytać, chłopak podszedł do mnie i mnie przytulił. Rozpłakałam się jak dziecko. Zaczął gładzić ręką moje włosy.

15 minut później byliśmy w szpitalu. Czekamy na lekarza. Nie odzywaliśmy się do siebie od wyjazdu z domu. Kiedy już przyszedł po Karola lekarz, Karol wstał podszedł do mnie i wyszeptał mi do ucha: Przepraszam... 
Nie wiedziałam o co mu chodzi. Godzinę później Karol miał zrobione wszystkie badania i został opatrzony. W końcu zebrałam się na odwagę i zapytałam się go co się wydarzyło dzisiejszego ranka.

-Karol? Co się stało? Mogę wiedzieć? W coś ty się wpakował? Karol, powiedz masz jakieś kłopoty?- zapytałam, poważnym głosem.

- Werka to nie tak- zaczął cicho. - chodzi o to że... Ja się.. no ten tego... Pobiłem...

-Co?! Z kim?! Dlaczego?! Karol co ci odbiło?... Nie mam już siły do cb... Żądam wyjaśnień...

- Z... Z... Łukaszem! Przepraszam...- wykrzyczał, na szczęście Karol ma prywatną sale i jesteśmy w niej sami.

-Jak to? Dlaczego?- zapytałam, płacząc.

- To było tak, że poszedłem się przejść i widzę go, on do mnie podchodzi coś tam mówi, ale ja mam go w dupie. Dałem mu z liścia. On kopnął mnie w brzuch i się pobiliśmy. On ma ranę na łuku brwiowym, a  ja mam złamany nos. 

- Karol co ty mówisz?! - krzyknęłam.

-Przepraszam. Muszę z nim pogadać.

Nie mogłam uwierzyć w to co usłyszałam. Dwie godziny później byliśmy w domu.

Per. Karola

Kiedy wróciliśmy do domu.  Zacząłem przeglądać social media. Nagle zadzwonił do mnie Mati.

    Rozmowa tel. Z Matim

Mati🤣😂🤣
-  Siema byku...

Friz😋👽
- No siema. Co się stało?

Mati🤣😂🤣
-Czemu pobiłeś wujka??

Friz😋👽
-Nie wiem. Przepraszam. Zachowałem się jak ostatni dupek. Przeproś go ode mnie za wszystko.

Mati🤣😂🤣
- Ok. Mam jeszcze jedną sprawę...
Natalia nie chce mnie znać!!!!- wykrzyczał do słuchawki.

Friz😋👽
- Mati co się stało? To ta kobita, którą poznałeś

Mati🤣😂🤣
-  Tak. Kiedy Łukasz wrócił do domu ja poszedłem do sklepu. Kiedy wróciłem, zobaczyłem że na insta mam wiadomość od Nati. Przeczytałem ją i w niej Natalia napisała... Że wujek nazwał ją suką!- usłyszałem, że Mati zaczął płakać.

Friz😋👽
- Przyjadę do ciebie z Werką za 30 minut będziemy.  Siema byku.

Mati🤣😂🤣
- Cześć.

     Koniec rozmowy tel. z Matim

-Karol co się stało? - zapytała po czy mnie przytuliła i usiadła mi na kolanach.

- No więc, wujek nazwał tą Natalię od Matiego suką i Nati nie chce go znać.  A Mateusz jest załamany.- opowiedziałem po czym  ją pocałowałem.

- Niech zgadnę jedziemy do niego?

-Tak. Zbieraj się kobita.

30 minut później...

-Siema byku!- powiedziałem po czym zbiłem piątkę z Mateuszem.

- Cześć.

- Dobra jak to było?

- No to poszedłem do sklepu, kiedy wróciłem zauważyłem, że Natalii nie ma w domu Łukasz był na kanapie, spał. Nagle dostałem wiadomość od niej, że dziękuje, że mogła tu przenocować i napisała że nie zostanie na dłużej gdyż Łuki powiedział do niej, że nie będzie tego tolerował że sprowadzam sobie kogoś obcego do domu. I, że ja wole szczere, a nie takie suki jak ona.- rozpłakał się.

- Będzie dobrze. Musisz z nią pogadać.- próbowaliśmy go uspokoić.

-Nie! Nie będzie dobrze. O na nie chce mnie znać! A mi tak cholernie na niej zależy...

-Mati kochasz ją? - tym razem zapytała Werka.

-Nie. Nie wiem. Bardziej się zauroczyłem. To była pierwsza dziewczyna, której tak zaufałem. To wszystko twoja wina!-  tym razem zwrócił się do Łukasza, który się obudził.

-No sory stary! Ale ja chciałem być szczery, a po za tym do nie jest twój dom, tylko nasz!

-Masz ja przeprosić- powiedziałem.

- Karol mogę przenocować u was? Nie mogę patrzeć na wujka. -zapytał błagalnym głosem.

- Okej, zgoda ale jak się pogodzisz z Natalią to masz nas sobie przedstawić. Okej? - zapytałem się.

- Zgoda.

Per. Mateusza

Cieszę się, że Friz i Łuki pogodzili się.
Muszę napisać do Nati.

Mateusz💔
- Hej...

Nati🖤🖤💔
- co chciałeś?

Mateusz💔
- chciałem cię przeprosić za wujka i wszystko wyjaśnić. Proszę nie gniewaj się na mnie. Proszę... Możemy się spotkać? Dzisiaj o 23 na tej samej restauracji, w której się poznaliśmy? Poznam cię z Majkiem, Werką i Karolem.

Nati🖤🖤💔
-  Dobra spotkać się w sumie możemy ale nie wiem czy ci wybaczę. Do potem.

Mateusz💔
- Jezu! Dziękuje Ci, nawet nie wiesz jak zależy mi na tej przyjaźni.

    Użytkownik Nati🖤🖤💔 jest offline.

Ekipa

Tromba 🤣
- ej Nati się że mną spotka. I chcę się z wami poznać! @minimajk @frizoluszek i z @wersow

Wersow🦉
- Mati to wspaniale. A wujka? A Martę i Mixera? A Krzycha?

Frizoluszek😜🤑
- A może jeśli się z Matim pogodzi to zamieszka z nami w tym nowym domu do którego się będziemy przeprowadzać i tam ich pozna?

Tromba🤣
- @wersow nie pisałem jej o wujku pogodzą się kiedy indziej. A @frizoluszek dobry pomysł

Murcix🦊
- widziałam na czacie swoje imię o co chodzi?

Poczciwy Krzychu😇
- @murcix z tego co czytałem to możliwe, że jak Mati pogodzi się ze swoją przyszłą dziewczyną to Ty, ja i @Mixer ją poznamy w domu Ekipy.

Tromba🤣
- @Poczciwy Krzychu masz rację!

Poczciwy Krzychu 😇
- ale mam rację w sensie, że to twoja przyszła dziewczyna?

Wersow🦉
- Krzychu!

Poczciwy Krzychu 😇
- oj przepraszam.

Tromba🤣
- dobra muszę kończyć! Elo!

         Użytkownik Tromba🤣 jest offline

Hejka!!🖤🖤🖤

Podoba Wam się rozdział?? Piszcie! Bye👽🤞🏻😚
Nie sądziłam że tak potoczy się to ff

Przez Przypadek || Tromba I Reszta. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz