Rozdział 11🤭

1.3K 29 13
                                    


Per. Natalii

Było mi przykro z powodu tego co piszę o mnie dziewczyna, która mnie wogóle nie zna. Postanowiłam, że nagram insta story. Chciała wojny to jej dostanie. Na relacji powiedziałam: Hejka wszystkim! Wiem że ostatnio na Instagramie była ankieta na mój temat. Jak zagłosowaliście? Chodzi mi o to, że Wiktoria mówi o mnie straszne rzeczy, nie znając mnie. Ja się pytam, czy ty lub ty robicie coś takiego w stosunku do osoby, której nie znacie? Ja rozumiem, że jest zazdrosna o Mateusza, ale on dla mnie jest najlepszym przyjacielem. To prawda kocham go, ale  jak brata. Mam tylko ekipę. Majka, Werkę, Wujka, Friza czy Trombę. Ja się cieszę, że są razem. Wspieram Mateusza bo widzę, że mu  zależy i kocha Wikę. Dobra bo zeszłam z tematu głównego. Czekajcie na więcej insta story!

Po wczorajszym wydarzeniu, zaobserwowałam iż mam dużo mniej follow'ów. Ale mam to w dupie. Muszę spotkać się z Matim i czekam na nowe insta story Wiktorii. 

Znowu zwykły dzień. Poszłam się umyć. Przebrałam się w czarne rurki z dziurami i bluze z vansa. Zrobiłam śniadanie składające się z bułki i nutelli. Ja to jestem pomysłowa i kreatywna. Po skończonym posiłku, umyłam naczynia i włączyłam telewizor. Skakałam po kanałach, ale nie znalazłam nic ciekawego. Wyłączyłam go. Włączyłam na telefonie moją ukochaną playliste z rapem i trapem. W tym czasie poszłam odebrać listy ze skrzynki.

Był list o treści: Nie mogę się doczekać, aż po raz trzeci Cię zobaczę. Żyje z dnia na dzień rozmyślając o naszym spotkaniu! Każdy dzień bliżej spotkania powoduję, u mnie jeszcze więcej adrenaliny, szczęścia i ochoty do życia. Mam nadzieje, że nic przed naszym spotkaniem się nie wydarzy takiego, że będę musiał zostać w Wawie. Nie przeżył bym tego. Uwielbiam z Tobą pisać. Dwa poprzednie spotkania były przecudowne. Jesteś wspaniałym człowiekiem! Do zobaczenia!
                                - Stuu.

Po przeczytaniu zrobiło mi się cieplutko na serduszku. Może on też do mnie coś czuję? Ach nie mogę się doczekać spotkania z nim. Może powinnam mu odpisać? Zresztą nie mam nic ciekawego do roboty. Odpisze mu.

Ja również bardzo dobrze wspominam nasze spotkanie. Każdy dzień z myślą, że Cię spotkam jest wspaniała. Trochę odpoczynku mi się należy, po tym co przeszłam. ( Napisałam to w czasie przeszyłm dlatego, że jak to czytasz moje problemy się już skończyły. Mam taką nadzieję.)  Marzę, o tym żebyś mi się znowu tak wygłupiali jak ostatnio. Marzę, żeby cała ulica nas słyszała. Marzę o rozmowie z Tobą...
                                       - Nati

Wymuśliłam coś takiego. Może mnie nie wyśmieje?

Ręką mnie troszkę boli. Posmarowałam ją maścią i owinęłam w bandaż. Mam nadzieję, że pomoże a jeśli nie do jedziemy do lekarza. Panie Robercie proszę się przygotować na pacjenta. Ale raczej nie jest mi potrzebny.

Teraz piszę sobie z Matim.

Mateusz😚😚😚

- No i ona wtedy, wchodzi do pokoju a ja cały nagi. Moja twarz momentalnie podobno zrobiła się czerwona. Tak jak twoja wtedy co... Się pocałowaliśmy. Podobało mi się.

Nati😂😂😘

- Mi też. Ale Ty masz Wikę ( tą co mnie od suk i szmat wyzywa) A ja możliwe będę z Stuartem. Dostałam od niego list w którym pisał, że nie może się doczekać naszego spotkania.😏😏🤭🤭

Mateusz 😚😚😚

- A ty? Co na to?

Nati😂😂😘

- Odpisałam mu. Podobną była treść. Jecze nie całe dwa miesiące. Bosze jak ja wytrzymam.

( auto. Tak specjalnie tak napisalam. Bosze proszę mnie nie linczować w komentarzach, że powinno być Boże. Ja wiem)

Mateusz 😚😚😚

-No właśnie jak wytrzymasz? Krasnalku! XDD

Nati😂😂😘

- Nie wyzywaj, nie wyzywaj gówniarzu!

Mateusz😚😚😚

- Jak to? Z którego jesteś?

Nati😂😂😘

- 10 kwietnia! Hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha!

Mateusz 😚😚😚

- Osz ty!

Nati😂😂😘

- Nie powiedziałabym, że to moja wina tylko moich rodziców. Mniejsza z tym! Muszę kończyć. Lodówka się sama nie opróżni. Papsy!😘😘

Mateusz😚😚😚

- Maraton jedzenia bez ze mnie? Pożałujesz. Szykuje się na gilkotki! Pa😘😘

Godzina dwudziesta druga. W telewizji leci “Capitan Ameryka Civil War„ ( polecam). Popcorn zrobiony można oglądać.

Dwudziesta czwarta piętnaście, pasowałoby się wykąpać. Wzięłam piżamę i poszłam do łazienki. Umyłam włosy. Osz w dupę! Mój gips ¼ mokra. Eh no to se pospałam.Dobra wzięłam suszarkę. Zobaczyłam coś czego nie chciałam zobaczyć, mówiąc inaczej podpis Matiego się zmył. Zrobił mi się przykro. Wiem jestem mega ogromnym wrażliwcem. Moim byłym to nie przeszkadzało. W mi już tak. Jaki kolwiek film. Smutna scena nikt z ekipy nie płacze tylko, kto Natalia.



Haj Pipulll!

Sorki, że musieliście tyle czekać na rozdział. Ale miałam opóźnienia przez jedną prywatną sprawe. Ale jest, nic specjalnego się w nim nie stało. Sorki za błędy. Buziaki!

 

Przez Przypadek || Tromba I Reszta. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz