Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸♡
"Hadi Jeongguk, bak gideceğim!"
Yarım saattir oyalıyordu resmen beni! Alt tarafı içecek bir şey söyleyecekti.
Kapının orda dikilmiş öne arkaya sallanıyordum, eh sürekli bir şeyler söyleyip vazgeçiyordu.
"Gidicem bak~" bıkkınca konuşup kollarımı kendime sardım, kendime sarılnayı seviyordum.
"Tamam, milkshake olsun o zaman..."
"Tam-"
"Hayır!!! Kahve olsun kahve!" dediğinde kendime sardıdığım kollarımı sinirle açıp arkaya savurdum.
Ama sol elimi sert bir şeye çarpmıştım.
"Ah, acıdı ya!" diyip elimi ovuşturmaya başladım.
Jeongguk gülmeye başlayınca kaşlarımı çattım.
"Canım acıdı be! Ne gülüyorsun?" kaşlarıyla arkamı işaret etmişti.
"İnan onun canı daha çok acıdı." dediğinde arkamı dönmüştüm.
Bay Min?....
Oha! Ebesinin nikahı ama..
Yani Sarah, tuttura tuttura orayımı tutturdun?!
"Ben çok özür dilerim, görmedim."
Hala hafif eğilmiş ön taradını tutuyordu, eh yani hassas bölge sonuçta, acımıştır.
"Bay Min? İyi misiniz?" hafif eğilerek yüzüne bakmaya çalıştım.
"Uzak dur." diye fısıldadığında kaşlarımı çatmıştım.
Keyfin bilir.
Sinirle kapıdan çıkarken Bay Min'i sarsmayı ihmal etmemiştim.
Daha doğrusu sakarlığım sağolsun o ihmal etmemişti.
Canı çok acımış mıdır acaba?
Yoongi
"Ne gülüyorsun, Taehyung?" diyip sinirle önümdeki rameni yemeğe devam ettim.
"Hyung ya, ay karnım ağırdı. Çok iyi anlaşıyorsunuz ha asistanınla?" diyip dalga geçtiğinde kaşlarımı çattım.
"Ya tabi, kız yıkım tanrısı gibi Taehyung. Penisime vurdu yanlışlıkla. Arkası dönüktü bi'de, nasıl tutturdu anlamıyorum?"
Göz devirip bir tane daha ramen siparişi vermiştim.
"Çok şirin biri ama hyung~ inkar edemezsin." dediğinde başımı belli belirsiz salladım.
"Ya ne demezsin.." diye mırıldanıp gelen ramenimi yemeye başladım.
"Şirin, kurnaz." dedim aklıma gelen ani şey ile.
"Kurnaz mı?"
Başımı sallayıp çubukları elimden bıraktım.
"Kız resmen sözleşmeye 2 yıllık zorunlu çalışma maddesi eklemiş, ve bana gizlice imzalatmış.
En nefret ettiğim kız ve insan tipi.." diyip sinirle çubuklarımı geri aldım.
Bu kızın her hareketi beni sinirlendiriyordu, sürekli aklıma gelmesi de sinir bozucuydu.
"Hyung, sakın kıza yanlış bir şey dedim deme?" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Salak mısın, Taehyung? Dedim tabii, diğer asistanlardan hiç geri kalır yanı yok. Aksine alttan alttan yapıyor, şirin davranarak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.