Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
Dün tam anlamıyla berbattı, yemeğe kalmıştım fakat Bay Min sadece Hana ile ilgilenmişti. Bense Jeongguk ile vakit geçirmiştim.
Ne diye yanında kalmamı istediyse anlamış değildim. Kendi kendine gayet iyi hallediyordu işini.
Derin bir nefes verip asansöre binen ikile bakmıştım şaşkınca, Hana ve Bay Min?
Kol kola?
Umarım bir an önce şu saçma şey biter, yoksa sinir küpüne dönüşeceğim.
Asansör durduğunda inip hızla odama geçtim.
"Ne bu sinir, güzellik?" Jeongguk'a bakıp omuz silktim.
"Sinirli değilim." zorla gülümseyip masama yerleştim.
İşlere başlayacağım sırada Bay Min girmişti odama.
Fakat biraz aceleci davranıyordu.
"Gel benimle." kolumdan tutup yerimden kaldırarak peşinden sürüklemişti, odasına girdiğimiz de kapısını kapatıp bana dönmüştü.
"Bu kamerayı al banyoya geç ve çekmeye başla. Sakın göze batayım, sakarlık yapayım deme." tam da adamına söylediniz..
Kucağıma sıkıştırılan kamerayla banyoya ilerleyip video'yu başlatmıştım.
Yaptığı şey buydu sanırım, iki kadını bir birine düşürüp Hana'dan her şeyi öğrenecekti.
Bu adam intikam konusunda cidden iyidi.
Tabii intikam aldıkları insanlar da hak ediyordu bunu.
Hana odaya girdiğinde dikkatli şekilde nefesler almaya başlamıştım.
Göze batma sakın Sarah..
"Bebeğim, çok güzelsin.." Bay Min ilk defa gördüğüm bilmem kaç numaralı bakışlarıyla Hana'ya bakmaya başlamıştı.
Cidden etkilenmiş gibi bakıyordu, ya çok iyi oynuyordu, ya da intikam alayım derken..
Yok yok, olmaz yani.
Umarım ki olmaz, yani Bay Min için diyorum. Kız Jeongguk için Bay Min'i rezil edecekti.
O'na aşık olursa olmazdı, hem bir günde aşık mı olunur muş?
"Yoongi, çok şirinsin." Bay Min yerinden kalkarak kaşlarını çatıp dudaklarını ıslatmış ve gülümsemişti.
"Asistanım o gece bizi engellediği için çok üzüldüm aslında, oldukça etkileyici bir kadınsın ve bu bedene tüm varlığımı verebilirim." kaşlarımı havlandırıp gülmüştüm.
Bakın hele Bay Kutup ayısına..
"Yoongii~" demişti Hana şımarık ve bir o kadar cilveyle.
Ama daha çok inme iniyor gibi bir hali vardı.
"Aslında hisselerimi seninle paylaşmak istiyorum, böylece daha çok yakınlaşabiliriz." göz devirmiştim.
Hisseleri değil, hisleri paylaşırsanız daha çok yakınlaşabilirsiniz.
"Yoongi, yiyeceğim seni çok şirinsin." Bay Min gülümseyip Hana'ya uzanarak yanağını öpmüştü.
"Benim dışarıda küçük bir işim var, öğleye doğru gelirim. Sen burada durabilirsin bebeğim." bebeğim mi?
Vay be, bu adamın içine eros falan mı kaçtı..?
Bay Min çıktığında Hana yerinde zıplamıştı, ardından telefon da birini arayıp yanına çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.