50°

8.2K 746 266
                                    

Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸

MinMin♡
Sarah ben bugün biraz yorgun hissediyorum kendimi
Bana dosyalarımla kendini getirir misin?

Sarah
Neyin var aşkım
Ve tabii ki hemen geliyoruz
Dosyaların ve ben 🌸

MinMin♡
Bilmiyorum, halsizim yataktak kalkasım yok
Gelip bir iki kere öpersen belki geçer 👅

Sarah
Bakıyorum da emojilere baya alıştınız Bay Min..

MinMin♡
Aslında emojiler baya güzel şeylermiş 👅💑💏💋

Sarah
Hm, emojiden kastın öpmeli şeyler heralde 😄

MinMin♡
Sonuçta emoji

Sarah
Peki
Neyse ben hazırlanıp geliyorum
kalkma yerinden

MinMin♡
Baş üstüne
bu arada gelirken doktor falan getirme sadece kendin gel

Sarah
Tamam
ama hasta olduğunu falan hissedersem hemen çağıracağım?

MinMin♡
Peki
acele etme kendine dikkat et ve dikkatli gel

Sarah
Tam adamına söyledin
😂💛

Telefonu kenarı bırakarak hızlıca üzerimi giymiştim. Tam uyanıp kahvaltı yaptım Yoongi mesaj atmıştı.

Umarım önemli bir şeyi yoktur.

Makyaj masama ilerleyip hafif bir makyaj yaparak saçlarımı at kuyruğu yaptım.

Ardından kenarda ki çantamı alarak salona inmiştim.

"Ben gidiyorum bebeklerim ve samanlıkta kurumuş tezek." hızla evden çıkarak arkama bakmadan koşmaya başladım.

Bahçe kapısından çıktığımda üzerimi sirkeleyip öksürerek yavaşça yürümeye başlamıştım.

Caddeye çıktığımda bir taksiye binerek şirkete girmiş ve bugün halledilmesi gereken dosyaları almıştım.

"Sarah hanım, iyice beni unuttunuz.." Jeongguk'un sesini duyduğunda arkamı dönerek gülümsedim.

"Jeongguk." yanına gidip sıkıca sarılmıştım, fakat trip atmaya yeminli gibiydi, bunu sarışılıma karşı vermediğin de anlamıştım.

"Ya Jeongguk, sana anlatacağım şeyler çoğaldı, Yoongi bana evlenme teklifi etti!" demiştim neşeyle ama Jeongguk hala beni takmayarak karşısına bakmaya devam ediyordu.

"Biliyorum." bir süre dediği şeyle gözlerimi kısarak hain arkadaşıma bakmıştım.

"Biliyordun.. ve bana söylemedin?" göğsünde bağladığı kollarını bozarak bana bakmıştı.

"Ben sürpriz yapacak diye söylemedim, ama sen evlenme teklifi aldığın zaman söylemedin. Hadi anında söylemedin, o kadar zaman geçti niye mesaj atmadın. Ya bilmeseydim..?" haline gülerek dudaklarımı bir birine bastırıp başımı sallamıştım.

"Eninde sonunda öğrenecektin, Jeongguk." omuz silkip benim odama girmişti, artık bu oda benim olmaktan çıkmıştı aslında. Jeongguk ile birlikte kullanıyorduk.

"Olsun, enin de öğrenmek başka, sonunda öğrenmek başka." başımı sallayıp o'na hak vermiştim.

"Peki, üzgünüm. Şaşkınlıktan çıkamadım desem..?" dudağımı aşağı sarkıtıp Jeongguk'un görüş alanına girmeye çalıştım.

asisstant ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin