47°

9.7K 823 175
                                    

Keyifli okumalar bebeklerim 🌸

"Yoongi giydiğim tüm kıyafetleri almak zorunda mıydın?" demiştim önümde paketlere bakarken.

Omuz silkerek bilgisayarda ki işine devam etmişti.

"Çok yakıştılar sana ve hediye etmek istedim." gülümseyerek yanına ilerleyip derin bir nefes aldım.

"Bende sana yardım edeyim." dediğimde ellerinin hareketini durdurarak bana dönmüş ve gülümseyerek bana bakmaya başlamıştı.

"Im, o zaman kıyafetlerden birini giyerek başlayabilirsin." kaşlarımı havalandırıp gülümseyerek Yoongi'ye bakmıştım.

"Peki." yutkunarak paketlere ilerleyip içindekilere bakındım.

"Üçüncü paketteki takımı giymelisin bence." üçüncü paketti takımı çıkartarak Yoongi'ye baktım.

"Emin misin?" başını sallayarak bacak bacak üstüne atmıştı.

"Peki~" paketi elime alarak banyoya ilerledim.

Çekim boyunca yanımdan ayrılmamıştı, bu nedenle giydiğim her kıyafeti görmüş güzelce süzmüş ve hepsini almıştı.

Üzerimi hızla giyerek saçlarımı toplamıştım.

Banyodan çıkarak üzerimi son kez düzenleyerek elimle sirkeledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyodan çıkarak üzerimi son kez düzenleyerek elimle sirkeledim.

"Çok çekici gözüküyorsun." yerinden kalkarak yavaş adımlarla yanıma gelmiş ve ceketimi çıkartarak kenarda ki deri koltuğun kenarına koymuştu.

Ardından ellerini belime koyarak dudaklarını ıslattı.

"Şu belinin inceliğine bak.." yutkunduğumda bakışlarını dudaklarıma çıkartarak belimde ki elinin tekini yanağımı getirerek okşamıştı.

"Seni çok seviyorum Sarah.." derin bir nefes verip sıkıca ellerini belime sarıp çenesini omzuma yasladı.

"En çok ben." geri çekilerek gülmüştü.

"Güldüğünde ortaya çıkan diş etlerin güzel gülüşüne iyice güzellik katıyor Yoongi. Çok şirinsin." yanaklarını sıktığımda gülerek kaşlarını çatmıştı.

"Küçük çocuk gibi yanaklarımı sıkıyorsun ve ben sana engel olamıyorum." omuz silkip dudaklarımı iki yana gerdim.

"Çünkü beni seviyorsun." başını yavaşça sallayarak gülümsemişti.

"Çok seviyorum." cevap vereceğim sırada kapı açılmıştı.

"Siz ne zamandan beri benim kapımı çalmıyorsunuz acaba?" demişti Yoongi kaşlarını çatıp kapıda ki arkadaşlarına bakarken.

"Hyung itiraf edeyim tek başına yaşlanacaksın sanıyordum. Ama haline bak!" Taehyung gülerek bizi işaret ettiğinde Yoongi tek kaşını kaldırarak ellerini ceplerine sokmuş ve yavaşça kapıya ilerlemeye başlamıştı.

asisstant ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin