Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
"Şu kızlar yarım saattir buraya bakıyor." sinirle tabağımda ki omleti bıçakla kesmeye çalıştım, fakat sakarlığım sağolsun beni rezil etmeye yeminliydi.
Tabak masadan atlayarak yere düşmüş ve intihar ederek paramparça olmuştu. Suçluca Yoongi'ye bakıp dudağımı aşağı sarkıttım.
O ise halime gülümseyerek elini uzatıp elimi tutmuş ve öpmüştü.
"Önemli değil." iç geçirip gülümsedim.
Otelin görevlisi gelerek dağıttığım şeyleri toplamış ve gitmişti.
"Hep o kızlar yüzünden" dudak büzüp omuz silkmiş ve kenarda ki meyve suyumu alarak içmeye başlamıştım.
"Sakarlığınla alakası yok yani?" başımı Yoongi'ye çevirip kaşlarımı havalandırmıştım.
"Demek öyle, heralde ilgileri hoşuna gitti..?" dudak içimi ısırıp başımı tekrar kızlara çevirmemle bize doru geldiklerini gördüm.
"Bay Min, gerçekten sizsiniz.." kırmızı saçlı olan genişçe gülümseyip sandalyeyi işaret ederek konuşmuştu.
"Oturabilir miyiz?" Yoongi elindeki çatal bıçağı bırakıp sağ kolunu masaya yaslayarak kızlara bakmıştı.
"Sevgilimle kahvaltı yapıyoruz ve rahatsızlık edilmekten hiç hoşlanmayız. Güle güle" Yoongi anlık gülümseyerek kaşlarını kaldırıp indirmiş ve tekrar kahvaltısına dönmüştü.
Şaşkınca Yoongi'ye bakıp gülümsemiş ve ağzımı oynatarak 'yes' demiştim. Disslerine hayrandım kendine olduğum gibi.
"Harikasın!" başını kaldırıp tek kaşını havalandırarak gülmüştü.
Ardından çatalını batırdığı kızarmış sosisi ağzıma tuttu. Gülümseyip uzattığı sosisi keyifle yemiştim, kızlara baktığımda suratsızca bize baktıklarını görmüştüm.
Başımı onlara zıt tarafa çevirip sırıttım, Tanrım aşırı iyi hissediyordum.
"Kalkalım mı?" başımı Yoongi'ye çevirip gülümseyerek başımı sallamıştım.
Masadan kalkarak yanıma gelip yürümeme yardımcı olmuştu Yoongi, kolumu kolundan geçirerek kolunu tuttuğum elimi tutup gülümsemişti.
Ayağım üstüne bastıkça ağrıyordu fakat o kadar kötü halde değildi. Zaten sakardım, kaymayı bilmediğim halde deli gibi pat diye bırakmıştım kendimi yokuş aşağı kendimi.
Daha kötü bir şey olmadığı için şanslıydım.
Asansörden inerek odamıza girmiştik.
"Ayağın iyi değil, sanırım bugün kayak yapamayacağız." Yoongi'ye bakıp kaşlarımı havalandırdım.
"Sen istersen kayak yapmaya git, ben burada durabilirim." beni yatağa oturtup önümde diz çökmüştü.
"Yanında kalmayı tercih ederim." gülümsedim.
"Pe~ki, nasıl istersen." önümden kalkarak üzerimde ki ceketi çıkartmıştı.
"O zaman ne yapalım..?" deyip ellerini beline sabitleyip dudaklarını büzerek düşünmeye başlamıştı.
"Film izleyebiliriz, aklıma başka bir şey gelmiyor." işaret parmağımla başımı kaşıyıp dudağımı sola doğru germiştim.
"Peki, seninle olduktan sonra ne yaptığımın önemi yok zaten." gülümseyip kollarıma açarak yanıma gelmesini beklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.