Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
Yoongi
"Neredesin asistan?" telefonu omzum ve kulağım arasına sıkıştırıp pantolonumu giymiştim.
"Yatağımda" diye cevaplamıştı Sarah kısık sesiyle, tam uyanamamıştı sanırım.
"Sana erken kalkmanı söylediğimi hatırlıyorum?" bir süre cevap vermesini bekledim, fakat konuşmamıştı.
"Asistan?" telefonumu sağ elime alarak diğer kulağıma tutmuştum.
"Hm?" gülerek başımı iki yana sallamış ve telefonu kapatarak odamdan çıkıp aşağı indim.
En iyisi yüz yüze uyandırmaktı.
Evden çıkarak arabama atlamış ve Sarah'ın evine sürmeye başlamıştım.
Dün boyunca beni sinir etmeye uğraşmıştı, aklınca kendini kovdurtmaya çalışıyordu.
Tabii ki de bu numaralara kanmayacaktım, bu halleri sinirlenmemden ziyâde gülmeme neden oluyordu.
Keyfim yerindeydi.
Arabanın kapısını kapatarak eve doğru ilerlemiştim. Kapı zilini çaldığımda Jin açmıştı kapıyı.
"Yoongi?"
"Merhaba, Sarah'ı almaya gelmiştim?" dediğimde gülümseyip başını sallayarak kapıyı iyice açmış ve içeri davet etmişti.
Yukarı çıkacağı sırada çalan telefonuyla ilk önce telefonuna sonra bana bakmıştı.
"Bunu açmam gerekiyor, sen kaldırırsın Sarah'ı. Yukarıda en sonda ki oda." başımı salladığımda telefonu açıp mutfağa ilerlemişti.
Yerimden kalkarak Sarah'ın odasına ilerlemiştim.
Açık kapısına yaslanıp gülümsedim, telefonu yerdeydi ve kendisi uyuyordu.
İçeri girip yanına ilerledim.
Yatağının kenarına oturup bir süre masum yüzünü inceledim. Dudakları büzülmüş ve kaşları çatıktı, baş parğımla burnuna dokunup gülümsedim.
Fakat Sarah dokunuşumu hissetmemişti, kalkmaya niyeti yok gibiydi.
Bir süre elimi yüzünde gezdirdikten sonra aniden çalan alarm ile elimi hemen kendime çekil ayağı kalkmıştım.
"Uff, bir rahat yok ya. Bay Min zırt zırt arıyor, alarm zırt zırt ötüyor!" yüz üstü yattığı için kollarından destek alarak yatakta doğrulup oturur pozisyona geldi.
"Doğru, zırt zırt aramak yerine gelip bir kova suyu başından aşağı döksem daha etkili olur."
Konuştuğum da irkilerek arkasını dönüp bana bakmıştı şaşkınca.
"Bay Min?" kaşlarını anlamazca çatıp yataktan kalkarak yanıma gelmişti.
"Siz misiniz?" ellerimi belime sabitleyip başımı sola eğdim hafifçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.