Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
"Bunları Taehyung gönderdi." dosyaları Yoongi'ye uzatarak gülümsedim.
Elimde ki doayayı alarak kısaca incelemişti, ardından bana bakarak arkasına yaslandı.
"Bunları biraz erteleyebiliriz sanırım, artık çıkalım." ayağı kalkıp odasında ki askılığa ilerlediğinde şaşkınca Yoongi'ye bakmıştım.
"Saat daha üç?" başını sallayarak ceketini giymiş ve yanıma gelmişti.
"Biliyorum bebeğim." masada ki telefonunu alarak cebine koymuş ve elimi tutarak odadan çıkmıştı.
"İşlerimiz bitmedi gibi, sıkıntı olmaz umarım?"
"Olmaz bebeğim bunları düşünme." eğilerek hızla yanağımı öpücük kondurmuş ve geri çekilerek gülmüştü.
Gülümsemesine karşılık vererek neşeyle etrafıma bakındım, odama girdiğimiz de Jeongguk ve Mi Sun ile karşılaşmıştım.
Şaşkınca kaşlarımı havalandırıp karşımda ki ikiliye baktım.
"Mi Sun?"
"Evet?" gülerek başımı salladığımda kaşlarını çatmıştı.
"Seni gebertmiyorsam evleniyorsun diyedir bil. Sırıtma öyle." ciddileşip başımı sallayarak dudağımı ısırdım.
Gülmemek imkansızdı.
Tekrar gülmeye başladığımda Yoongi'nin arkasına saklanarak kendimi korumaya almıştım.
"Kesin Jeongguk aldı seni evinden değil mi?" demiştim Yoongi'nin omzunun üstünden Mi Sun'a bakarken.
"Evet." başımı sallayıp gülmeye devam ettim.
"Hızınız bilmem kaç ama yani." yanıma geldiğini gördüğümde eğilerek iyice Yoongi'nin arkasına sığındım.
"Önünde Kutup ayın olmasa bitmiştin." dediğinde hızla doğrulup şaşkınca Mi Sun'a bakmıştım.
Kutup Ayısı değildi artık!
"Gidelim mi?" Yoongi arkasını dönerek bana baktığında başımı sallayıp elini tutmuştum.
"Jimin de gelecekmiş o'nu da geçen alalım." Yoongi başını sallayıp gülümsemişti, Mi Sun hızla diğer yanıma gelerek koluma vurarak gülmüştü.
~
"Bu güzelmiş ama fazla abartılı." demiştim gelinliğin etiketini ararken, fazla taşlıydı almayacaktım ama neden fiyatına bakmayayım ki?
"Çüş-ay yani bu ne? Kylie jenner'ların oturduğu ev fiyatı neredeyse." Yoongi halime gülerek yanıma gelmişti.
"Sen fiyatını dert etme bebeğim, sadece beğen ve bana söyle." başımı iki yana sallayıp derin bir nefes verdim.
"Kusura bakma ama bunlar-" sözümü kesen şey mankeni sabit sanıp elimi o'na yaslamam ve ardından yere düşerek gelinliği yırtmam olmuştu.
Tül kısmı 'cart' sesiyle yırtılmıştı adeta.
"Oha! Ciğerimi satsam alamayacağım gelinliği yırttım resmen.." demiştim kucağımda ki gelinliğe bakarken.
"İyi misin Sarah?" Yoongi hızla yanıma gelip çömelmiş ve bana bakmıştım, bense başımı hızla iki yana sallamıştım.
"Şu sakarı şöyle pahalı yerlere sokma hyung, beş parasız kalırsın benden söylemesi." Jimin gülerek konuştuğunda dudağımı aşağı sarkıtıp Yoongi'nin yardımıyla ayağı kalkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.