Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
"Bay Min, bence şimdilik sürmesek bir şey olmaz." Bay Min bana bakıp göz devirdi ve dudaklarını ıslattı.
"Hayatın da hiç denize gittin mi?" başımı sallayıp gülümsedim, yüzmeyi seviyordum.
"Evet, hatta bir kere boğuluyordum. Jimin beni kurtarmıştı." aklıma geldiğinde gülümsememe engel olamamıştım.
"Cidden.. Bak sadece üzerindeki tişörtü çıkartacaksın. Sana bakacağımdan mı korkuyorsun?" yanıma oturup sağ dirseğini yaslandığım yastığa yaslayarak bana bakmıştı.
Başımı sola doğru çevirip Bay Min'e baktım kararsızca, yani tabii sürsün ama..
Bilmiyorum, heyecanlandım heralde.
Önüme dönüp dudak büzmüş ve başımı sallamıştım.
"Peki" üzerimdekini çıkarmaya çalıştım fakat sırtımın ağırmasıyla başarısız olmuştum.
"Ben hallederim." Bay Min iyice bana yaklaşıp üzerimde ki tişörtü çıkarmama yardımcı olmuştu.
Tanrım, şuan durum acayip garip yerlerdeydi.
"Biraz doğrul, sırtına süreceğim önce." başımı sallayıp acıyla doğruldum.
Tenime değen soğuk kremle irkilmiş ve titremiştim.
"Sakin ol." başımı sallayıp sürmesini bekledim.
Sırtıma yavaş ve nazikçe sürdükten sonra karşıma geçmişti.
"Şey, bence kaburgalarıma ben süreyim. Elim ön kısmıma erişiyor ne de olsa." kremi elinden alacakken geri çekmişti.
"Elini bulaştırmana gerek yok, benimkiler kirlendi zaten." parmağına tekrar krem sıkmış ve biraz daha bana yaklaşarak kaburgalarıma sürmeye başlamıştı.
Yutkunup dudaklarımı ıslattım, beni mi deniyordu acaba? Gerçi denese bile ne fayda eder, o'nun sandığı kadınlar gibi değilim ve asla olmayacağım.
Kremi sürmesi bittiğinde biraz yukarı yükselip tam dövmemin karşısında durmuştu.
Cidden, bu adam ne yapmaya çalışıyordu..?
"Güzel ve etkileyici dövme." demişti dövmemi dikkatle ve güzelce inceledikten sonra.
{Dövme bu şekilde, sadece biraz daha yukarıda olduğunu varsayın.}
"Teşekkürler." geri çekilip üzerimi giymeme yardım etmişti.
"Yavaşça uzan ben hemen geliyorum." başımı sallayıp yavaşça uzanmıştım.
O kadar yorgundum ki direkt uyuyabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.