Keyidli okumalar çiçeklerim 🌸
"Ama anne ilk önce o başlattı!" diyip sinirle Jimin'e bakmaya başladım.
Bugün tatil günümdeydim, dün ise pek bir şey olmamıştı şirkette. Malum olaydan sonra Bay Min ile konuşmamıştım.
Eh ezdim dizimle, yüzüne bakamamıştım tabii ki.
Sabah dişlerimi fırçalayıp aşağı indiğim de, son basamağı iner inmez Jimin başımdan aşağı bir kova buzlu su dökmüştü.
Cidden çocuk gibiydi salak.
Tabi ben durur muyum? Bahçeye kadar kovalayıp havuza itmiştim.
Aslında aklımda o'nun gibi buzlu su dökmek vardı, ama uyurken~
Sonrad dedim ki; bir kere de sıcak yiyelim şu intikam yemeğini.
Biz dalaşırken ortalık baya dağılmıştı, eh annemde ufak çaplı bir kalp krizi geçirip bize bağırmaya başlamıştı.
Bağırması yetmemiş, bir de ceza vermişti.
Evet ortalığı pırıl pırıl yapacaktık, ama benim suçum yoktu o başlatmıştı.
"Sende devam ettirdin ama?" diyip sırıtmaya başladı Jimin. Anlaşılan modundaydı, pis civciv.
"Salak." diyip göz devirdim.
"Abiye salak denmez, seni ıslak tuvalet terliği." kaşlarını çatmıştı.
"Burada bakınca ortada bir abi göremiyorum canım, ancaak... Pislik yapan bir civciv görüyorum." dediğinde tam bana doğru bir adım atacakken annem araya girdi.
"Yeter! Daha fazla ceza istemiyorsanız hemen işlerinizi halledin." annem salondan çıkıp, önümüze temizlik malzemeleriyle baş başa bırakmıştı bizi.
"Hep senin yüzünden, rahat dursan ölürsün değil mi?" diyip camları silmeye başladım.
"Oh, iyi oldu sana." diyip ben tam cevap verecekken süpürgeyi açmıştı.
Ben konuşuyordum ama, süpürgenin sesinden dediklerimin duymadığına emindim. İtlik yapıyordu işte.
Sinirle camı silmeye devam etmiştim, ben ondan çıkartırdım acısını ama.
Yaklaşık iki saat sonra bütün iş bitmiş sayılırdı, salonu silecektim sadece.
Salonu silerken viledayı yukarı kaldırıp abime seslendim.
"Bak sana kız buldum." diyince hemen arkasını dönüp bana bakmıştı, kaşımla elimdeki viledayı işaret ettiğimde göz devirip işine devam etti.
İş yaptıkça bir güç gelmişti sanki, tüm işi bitirdiğimizde çalan şarkıyla dans etmeye başladım.
Jimin'in yanına gidip ayağımla bacağını dürttüm.
"Hadi kalk dans edelim, bak bu şarkı çok güzel." diyip dans etmeye devam ettim.
Dans etmeyi severdim herkes gibi.
"Ya kızım manyak mısın sen? Hafta içi o kadar çalışıyorsun, şimdi de bir sürü iş yaptık. Ne bu enerji?" dediğinde yerimde zıplayıp omuz silktim.
"Kutup ayısı beni yorgunluğa alıştırdı sanırım." dediğimde bana bakıp kaşlarını havalandırdı.
"Kutup ayısı mı?" dediğinde başımı salladım.
"Evet, benim patron. Baya soğuk bir insan, huysuz da biraz. Ondan Kutup ayısı diyorum." diyip kıkırdadım.
İki yandan bağladığım saçlarımı sallayıp omuzlarımı düşürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.