Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
"Ben çıkıyorum, sen de çıkabilirsin asistan." başımı kaldırıp kapım da dikilen Bay Min'e bakmıştım şaşkınca.
"Neden böyle erken gidiyorsunuz, iyi misiniz?" dudaklarını ıslatırken başını sallamıştı.
"Kuaföre gideceğim." deyip kaşlarını anlık kaldırıp indirerek kendi odasına geçmişti tekrar.
Mavi saçları akmıştı fakat böyle bile dikkat çekiciliğinden ödün vermiyordu. Şirkete ilk geldiğim günü hatırlıyordum da, hiç böyle bir patron beklemiyordum açıkcası.
Kendime gelerek hızla toparlanıp eşyalarımı alarak odamdan çıkmış ve kapımı kilitlemiştim.
Tam o anda Bay Min'e kendi odasından çıkarak asansöre ilerlemeye başlamıştı.
Kot ceketimi üstüme geçirirken Bay Min'in peşinden koşmaya başladım. Fakat Bay Min'in birden durup arkasını dönmesiyle o'na çarpmam kaçınılmaz olmuştu.
Bay Min'e çarptığımda sert duvara fırlatılmış bozuk para gibi sekerek arkaya doğru düşmüştüm.
Kalçamın üzerine düştüğüm de kaşlarımı çatıp gözlerimi sıkıca kapattım.
Gitmişti çanak..
Bay Min derin bir nefes almış ve yere çömelerek bana bakmaya başlamıştı.
"Sakarlıkta master yapmış gibisin" kalçamı ovuştururken başımı kaldırıp Bay Min'e bakmıştım.
Dalganın zamanı değildi, kalçam gitti burada be.
"Sağolun iyiyim." yüzümü acıyla buruşturup ayağı kalkmaya yeltendim, o sırada Bay Min ayağı kalkıp elini bana uzatmıştı.
Uzattığı damarlı ve süt beyazı elini tutarak ayağı kalkmıştım, hala canım acıyordu. E pat diye düşmüştüm yani.
"Neden koşuşturuyorsun?" dudaklarımı ıslatıp bakışlarımı kaçırdım.
"Size yetişmek için. Atom karınca gibisiniz hızınıza yetişemiyorum." deyip güldüğümde başını sağa eğip ellerini beline sabitlemiş ve tek kaşını kaldırarak bana bakmaya başlamıştı.
Yutkunup ciddileştim.
"Yani kuaföre saçınız için mi gidiyorsunuz diye soracaktım."
Yok ehliyet alamaya gidiyor.
Bay Min gülerek dilini dişlerinde gezdirmişti.
Bay Min'in yanında acayip saçmalıyorsun, Sarah..
"Hayır, yemek yemek için gidiyorum asistan." tamam dalga geçebilirdi, hakkı sonuçta.
"Anladım, afiyet olsun o zaman." gülerek yanından geçip asansöre ilerledim, bir yandan da kendime kızıyordum.
Gerizekalıydım ben, o ne biçim soru? Kendi kendime göz devirip gelen asansöre binmiştim.
Asansör de Bay Min ve ben hariç kimse yoktu.
"İşin yoksa sende gelebilirsin benimle." Bay Min'e bakıp gülümsedim.
"Çok işim vardı fakat madem ısrar ediyorsunuz geleyim." gülerek başını iki yana sallamış ve asansörden inerek otoparka ilerlemişti.
Bende neşeyle arkasından gidiyordum.
Arabaya geldiğimiz de binerek kemerimi bağladım.
"Hangi renge boyatacaksınız?" demiştim bakışlarımı yoldan çekip Bay Min'e odaklarken, o pür dikkat arabayı sürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.