37°

14.9K 1.1K 1.4K
                                    

Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸

Sarah

"Bu abin ne sinir bir şey ya, bir güzel söz söylüyor sonra mal gibi ortada bırakıyor. Hayır iltifatından da bir şey anlamıyorum böyle olunca.." Jeongguk halime gülerek omuz silkmişti.

"Şimdi de gitmiş Julia cadısıyla konuşuyor." sinirle çaprazımda ki masada duran ikiliye bakmıştım.

"Sevmiyorsun falan ama kıza yardım ettin Sarah." Jeongguk'a bakıp dudaklarımı aşağı sarkıttım.

"O an seviyorum sevmiyorum diye düşünmedim, yardıma ihtiyacı vardı bende yardım ettim." hayretle yüzünü buruşturup başını sallamıştı.

"Seni bu yüzden seviyorum işte." iç geçirip dudaklarımı iki yana germiş ve elimde ki alkolsüz kokteylden bir yudum almıştım.

Kendimi kovdurtmam için bir şeyler yapmam lazımdı, yoksa bu gidişle kanser olabilirdim.

Ne yapsam beni kovardı?

Sakarlığıma ve küçük numaralarıma alışmıştı artık..

Peki ya sevmediği kadınlar gibi davranırsam? Hani aklı para ve sevişmede olanlar gibi..?

Bence denemeye değerdi.

"Sarah, dans edelim mi?" yeni fark ettiğim Daehyun'a bakıp kendime gelmek için başımı iki yana sallamıştım.

"Efendim?"

"Dans edelim mi diyorum?" gülümseyip başımı sallamıştım.

Yapacak başka bir şey yoktu, kokteyl içe içe şişmiştim.

Nazikçe uzattığı elini tutup salonun ortasına doğru geçmiştik.

Ellerimi omzuna koyup gülümsemeye çalışmıştım. Daehyun'da ellerini belime koyup dans etmeye başlamıştı.

"Sarah, seni kendime çok yakın görüyorum. Umarım sıkmıyorumdur böyle."

Açıkcası sıkılıyordum sürekli dibimde bitmesinden, ama şirin bir çocuk olduğunu inkar edemezdim.

Nazik ve şirindi.

Sanırım ben mazoşist falandım, bana iyi ve nazik davranan Daehyun'un yanında olmak istemeyip, sürekli beni tersleyen Bay Min'in yanında olmak istiyordum.

Bazen çok ters bir insan olduğunu düşünüyordum şuan olduğu gibi, ama neler yaşadığını göz önünde bulundurup empati yapmayı unutuyordum bunu düşünürken.

Böyle olmasının bir sebebi illa ki vardı, ve bunu göz önünde bulundurarak tam adamından hoşlandığımı hissediyorudum.

Bay Min ters biriydi belki, ama ters olmasının yanında, içten düşünceli, merhametli ve iyi biriydi.

Hissediyordum, ve hislerimden emindim.

"Bence manken olmalısın, eğer istersen sana yardımcı bile olabilirim." düşüncelerimi bir kenarı bırakıp Daehyun'a bakmıştım.

asisstant ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin