Keyifli okumalar çiçeklerim 🌸
"Ya! Öküzlük yapmasana, kahve yapıyorum şurada." başımda benimle uğraşan Jimin'i kalçamla ittirmeye çalıştım.
Bilerek yapıyordu, Yoongi'ye rezil olursam bununla eğlenecekti minik civciv.
En sonunda Jimin'i ittirmeye çalışırken, ocaktaki kahve elime dökülmüştü.
"Yandım yaa!" demiştim gözlerim dolmaya başlarken, acıya dayanıklı biri değildim.
Üstelik hepsi elime dökülmüştü.
"Sarah, iyi misin? Bakayım güzelim." Jimin yanıma gelip hemen elimi suyun altına tutmuştu.
"Özür dilerim bilmeden oldu, çok özür dilerim. Çok acıyor mu?" demişti gözleri dolarken, sol gözünden akan yaşı gördüğümde ağlamamın arasında gülmeye başladım.
"Ya salak! Ağlama, acımıyor. Bak hiç acımıyor, ağlama. Öküz seni, gel buraya." deyip kollarımı açtım kocaman.
Endişeyle sıkıca sarılmıştı bana, diyordum ya saçımın teline zarar gelse, dünyaları yakardı.
Ne kadar anlaşamıyorsak gibi gözüküyorsa, o kadar iyi anlaşıyorduk
"Her zaman böyleler." biz birbirimize sarılmış ağlarken, kapıda duran annem bana endişeyle bakan Yoongi'ye hitaben konuşmuştu.
Babam halimize gülerek başını iki yana sallamış ve göğsünde birleştirdiği kollarını bozarak içeri gitmişti.
"Gel eline krem sürelim." Jimin dikkatle sağlam elimden tutarak sandalyelerden birine oturtmuştu.
Elime kremi dikkatlice sürerken sesim çıkmamasına rağmen sürekli üflemişti canım acımaması için.
"İyiyim abi asma suratını." kaşlarımı çatarak dudak büzdüm.
Omuz silkip dudaklarını aşağı sarkıttı.
"Tamam~ anlaşalım o zaman. Seni pis sarı civ civ." deyip sinsice sırıtmıştım.
İşte o an gülümsemişti.
"Anlaştık, bir daha bana sarı civciv derseen~"
Sinsice sırıtıp ayağı kalkmıştım, kahveyi de yapamadım zaten.
"Sen otur aşkım, ben yaparım." annem gülümseyerek yanıma gelip omzumu sıvazlamıştı.
"Ben de yardım ederim sana anne." Jimin'e bakıp derin bir nefes aldım, içi rahat etmemişti.
Anneme gülümseyip, teşekkür ettim ve kapıda endişeyle duran Yoongi'nin yanına ilerledim.
"İyi misin güzelim, canın çok acıyor mu?" başımı iki yana sallayıp omzunu sıvazladım ve gülümsedim.
"İyiyim Yoongi, ama üstümü değiştirmem lazım, kahve üstüme sıçradı biraz." başını sallayıp merdivene kadar bana eşlik etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asisstant ° myg
Fanfiction~tamamlamdı~ Yoongi sürekli asistanlarını kaçıran bir patrondur, bir gün Taehyung o'nun için kuzeninin arkadaşı olan Sarah'ı asistan olarak işe alır. Sarah fazlasıyla sakardır, Yoongi ise huysuz.