3ο

250 59 74
                                    


"Όλγα, Αχιλλέα καθίστε. Μην κάθεστε όρθιοι" είπε ο Παύλος ευδιάθετα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ποτέ να ξανά συναντήσω φίλους και γνωστούς που είχα στην Θεσσαλονίκη, εδώ στην Αθήνα. Ειδικά, τα δύο πιο κοντινά μου πρόσωπα με τα οποία έχω ξεκόψει τα τελευταία 12 χρόνια.

"Ναι, φυσικά" έσπασε πρώτη την σιωπή η Όλγα κι ήρθε να κάτσει δίπλα μου.

Βλέπω από κότσια καλά τα πάμε..

"Εγώ λέω να μας πεις απλά τι ήθελες και να πάμε στις δουλειές μας" είπε ο Αχιλλέας ο οποίος μετά την χειραψία δεν μου έριξε ούτε μια ματιά.

"Αχιλλέα, δείξε λίγο σεβασμό. Μόλις ήρθε η κοπέλα από Ισπανία" πήγε να τον επιπλήξει ο Παύλος. "Κάτσε απλώς στον καναπέ δίπλα από τα κορίτσια" συνέχισε.

Αυτός με έναν βαθύ αναστεναγμό ήρθε κι έκατσε ακριβώς δίπλα μου.

Με λίγα λόγια από την μια μεριά είχα τον εφηβικό μου έρωτα κι από την άλλη την παιδική μου κολλητή. Πολύ ωραία...

" Ωραία, καθίσαμε, συστηθήκαμε μαζί της , τώρα τι θες ακριβώς;" ρώτησε με νεύρο ο άνδρας δίπλα μου.

"Δεν μπορώ να καταλάβω τι μύγα σε τσίμπησε.. Ίσα ίσα εσύ μου ζήτησες να σου φέρω στην Ελλάδα την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων. Τώρα τι σε έπιασε;" άρχισε να εκνευρίζεται ο Παύλος.

Σας είπα πόσο το συμπάθησα αυτό το παιδί;

"Ναι, αν ήξερα ότι αυτή ήταν η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων, δεν θα ζητούσα ποτέ να επιστρέψει Ελλάδα" είπε με κακία και τόσο ψιθυριστά που ίσα που το άκουσα εγώ που κάθομαι ακριβώς δίπλα του.

Μπορώ να πώ ότι αυτό με πείραξε πολύ..
Αλλά δεν έχω κανένα δικαίωμα ούτε να το δείξω, ούτε να εκνευριστώ, ούτε να με υπερασπιστώ.. Ίσα ίσα ακόμα σχετικά καλά μου φέρεται με αυτά που του είχα κάνει στο παρελθόν..

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί είναι κολιτσίδα με την Όλγα η οποία είναι κι η υπαίτιος όλων αυτών των γεγονότων, η υπαίτιος που βρέθηκα στην ζωή του, η υπαίτιος που πληγώθηκε τόσο...

Μετά από αυτή την λογομαχία μεταξύ Παύλου κι Αχιλλέα, ο Παύλος μας εξήγησε το πώς πρέπει να δουλεύουμε πλέον τώρα που είμαστε κι οι τέσσερις Αθήνα, το πώς θα εξελιχθεί το καινούριο γκάλοπ και το εβδομαδιαίο πρόγραμμα που πρέπει να τηρήσουμε.

"Λοιπόν, μπορείτε να φεύγετε σιγά σιγά. Όλγα μείνε λίγο πίσω να σου ζητήσω κάτι. Αχιλλέα δείξε στην Κορνηλία το γραφείο της" απευθύνθηκε ο Παύλος.

𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020Where stories live. Discover now