25o

190 37 58
                                    


Το να έχεις έναν άνθρωπο στο πλάι σου, εν τέλει σε κάνει τελείως διαφορετικό άτομο.

Αλλάζεις εσύ, εξωτερικά και εσωτερικά, αλλάζει η συμπεριφορά σου στους γύρω σου, αλλάζει η διάθεση σου, γίνεσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη. Κάνεις καλύτερο πρόγραμμα στην καθημερινότητα σου κι έχεις όρεξη για τα πάντα.

Έτσι, θα περιέγραφα την ζωή μου τον τελευταίο μήνα, μετά από εκείνη την νύχτα στην παραλία.

Αυτόν τον έναν μήνα που είμαστε μαζί με τον Αχιλλέα και νιώθω πλήρης και ανανεωμένη. Είμαι άλλος άνθρωπος.

Ποτέ δεν περίμενα να πάρουν τέτοια τροπή τα πράγματα από τότε που γύρισα ξανά στην Ελλάδα.

Δεν περίμενα, αρχικά, να παρακαλάω τον Αχιλλέα για συγχώρεση και, έπειτα, να με παρακαλάει αυτός για μία δεύτερη ευκαιρία.

Ήταν τόσο γλυκός κι επίμονος, τον τελευταίο καιρό. Ήταν όπως ο παλιός γλυκός Αχι, όπως τον έλεγα, το γλυκό παιδί που στην καρδιά του φώλιαζε μόνο αγάπη και ευγένεια για τους ανθρώπους γύρω του.

Το πόσο με αγαπούσε τότε, δεν αμφιβάλλω ούτε στιγμή. Ήταν υπέροχος και πάντα με έβαζε πάνω από όλα. Γι'αυτό και έπεσα στα δίχτυα του έρωτα γι'αυτον τόσο γρήγορα.

Τόση ώρα αυτός κοιμάται ήρεμος και γαλήνιος. Εγώ τον παρακολουθώ σκεφτόμενη πόσο τυχερή είμαι που τον έχω δικό μου. Του χάιδευα απαλά τα μαλλιά του ώστε να μην τον ξυπνήσω.

Δεν ήθελα να χαλάσω ένα τέτοιο αριστούργημα. Δεν υπερβάλλω. Το να βλέπει κανείς την εικόνα του κοιμησμενου Αχιλλέα, μόνο έτσι θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το γερό κράτημα του Αχιλλέα. Είχε ξυπνήσει και με τραβούσε στην αγκαλιά του.

"Μωρό μου" είπε και με φίλησε απαλά στα χείλη "πόση ώρα είσαι ξύπνια;" συνέχισε χαμογελώντας και χαϊδεύοντας την γυμνή επιδερμίδα της κοιλιάς μου, κάτω από το σεντόνι.

Αναρυγισε όλο μου το σώμα στο απαλό του άγγιγμα. Με ανησυχεί που έχει τέτοια επιρροή πάνω σε μένα και στο σώμα μου. Αυτός, από την άλλη, φαίνεται κάθε φορά να είναι και πιο ευχαριστημένος.

"Αρκετή ώστε να σε χαζεύω να κοιμάσαι" απάντησα, ύστερα από αρκετά λεπτά. Ανέβηκα επάνω του και του άφησα δύο γλυκά και, ταυτόχρονα, πεταχτά φιλιά στο θώρακα.

"Ξες ποτέ δεν θα σε χορτάσω" μου ανακοίνωσε και άρχισα να γελάω. "Το νιώθω" απάντησα με αυθαδεια, καθώς τον ένιωθα ήδη έτοιμο από κάτω μου.

𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020Where stories live. Discover now