4ο

232 51 67
                                    


Κατσαρόλες πολλές, κουτάλες όλων των μεγεθών σκόρπιες στους πάγκους,η ποδιά λερωμένη.

Ετοίμαζω την σπεσιαλιτέ μου, ραβιόλια αλά κρεμ και για γλυκό έχω ήδη σιροπιάσει τον μπακλαβά.

Σήμερα για μένα είναι μια ξεχωριστή μέρα. Το πρωί τυχαία συναντηθήκαμε στην είσοδο με την Γιώτα, η οποία είναι και η γειτόνισσα μου. Πιο συγκεκριμένα, η κοπέλα από το αρραβωνιασμένο ζευγάρι στο διπλανό διαμέρισμα.

Αυτή βρισκόταν από μπροστά και βιαστική ώστε να προλάβει τον ανελκυστήρα, δεν πρόσεξε ότι της έπεσε το πορτοφόλι. Εγώ επειδή ακολουθούσα από πίσω το παρατήρησα και έτρεξα να την προφτάσω κι όντως το πέτυχα .

"Συγνώμη, κυρία, το πορτοφόλι σας" είπα ευγενικά. Αυτή παραξενεμένη γύρισε προς το μέρος μου. "Καλέ εμένα είπες κυρία; Την τελευταία φορά που κοιταχτηκα στον καθρέφτη ήμουν 28" απάντησε και ξέσπασε σε τρανταχτά γέλια.

Είμαι σίγουρη ότι την άκουσε όλη η οικοδομή. Εγώ κοκκίνισα και γύρισα την ματιά μου αλλού. Όντως, ντράπηκα τόσο πολύ.

Το άτομο μπροστά μου είναι μια πανέμορφη κοπέλα με ψηλό ανάστημα και αδύνατο κορμί. Σώμα λαμπάδα. Τα μακριά σκούρα σε καστανό χρώμα μαλλιά της κάνουν αντίθεση με το καθαρό ανοιχτόχρωμο δέρμα της και τα μελί της μάτια να σε μαγνητίζουν. Με λίγα λόγια η κοπέλα μπροστά μου άνετα εργάζεται ως μοντέλο.

"Συγνώμη δεν ήθελα να σε προσβάλλω" απάντησα χαμηλόφωνα στο σχόλιο της.

Ένας δεύτερος γύρος τρανταχτών γελιων ξεκίνησε. Αυτό με ενόχλησε. Της έδωσα πίσω το πορτοφόλι της κι αδιαφόρησα για την συμπεριφορά της.

Με έκανε νόημα και μπήκαμε μαζί στον ανελκυστήρα. Γύρισε προς το μέρος μου "όροφος;" ρώτησε με ένα στραβό χαμόγελο χαραγμένο στα χείλη της.

"Πέμπτο" είπα απλά και γύρισα ξανά μπροστά. Αυτή με σκουντηξε και με γύρισε ξανά προς το μέρος της.

"Σοβαρά;" αναφώνησε με ενθουσιασμό.
Αμηχανία με κυρίευσε.

"Ναι, μένω στο πρώτο από τα αριστερά διαμέρισμα" απάντησα κι έβαλα μια τούφα πίσω από το αυτί μου.

"Καλέ εσύ είσαι η κούκλα που μιλάει όλη η πολυκατοικία;" συνέχισε τις ερωτήσεις. Δεν απάντησα. Αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι στο άκουσμα αυτών των λέξεων ένιωσα να κολακεύομαι. Δεν είναι λίγο να σε θεωρούν οι γύρω σου ως μια πολύ όμορφη γυναίκα. Η πρώτη εντύπωση, όσο κι αν πρέπει να υπερισχύει η εσωτερική μας ομορφιά, είναι η εξωτερική εμφάνιση. Στην σημερινή εποχή για να έχεις πολλές γνωριμίες και δουλειές πρέπει να δείχνεις εμφανίσιμη. Ειδικά, για μια σαν και μένα που ξεκίνησε μόνη της από το μηδέν.

𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020Where stories live. Discover now