Λίλα, θέλεις να τον φιλήσεις;Αυτή μου η σκέψη εδώ κι λίγη ώρα, δεν λέει να με αφήσει σε ησυχία.
Τον ποθώ, κι αυτόν και τα χείλη του, όμως ξέρω πώς δεν είναι σωστό. Ξέρω πώς υπάρχει ο Αχιλλέας. Ξέρω πώς είμαι μαζί του σε σχέση και πώς έτσι θα τον απατήσω.
Όμως, χτυπώντας απαλά η ανάσα του Ricardo στα χείλη μου, κάνοντας με να μυρίσω την γλυκιά αναπνοή του, μέντα, η αγαπημένη μου γεύση, δεν ξέρω τι να κάνω, χάνω τα λογικά μου.
Μπορεί πριν λίγο να κάπνιζε κι όμως η αναπνοή του δεν έχει ίχνος μυρωδιάς τσιγαρίλας και νικοτίνης, πάρα μόνο την αγαπημένη μου μέντα.
Αυτό με προκαλεί. Με ιντριγκάρει, βάζοντας με στον πειρασμό να δαγκώσω τον απαγορευμένο καρπό. Στην υπόθεση μας να φιλήσω αυτά τα σαρκώδη χείλη.
Τοποθετεί απαλά το χέρι του στο μάγουλο μου και χαϊδεύει με τον αντίχειρα του, το απαλό και ζεστό δέρμα του προσώπου μου.
Περιμένει. Ξέρει πώς θα υποκύψω. Ο καθένας θα το αντιλαμβανόταν από το μειδίαμα που έχει χαραχθεί σ' αυτά τα χείλη. Μπορεί να διαβάσει στα μάτια μου πώς βρίσκομαι σε δίλημμα.
Ο αυταρχισμός του ξεχειλίζει από τις εκφράσεις του, κι όμως αυτό δεν με εκνευρίζει. Εξάλλου το είπε ξεκάθαρα.
Δεν ενδιαφέρεται για την σχέση μου. Αυτός με θέλει δική του και θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να το πετύχει.
Τον πιστεύω. Ο Ricardo έτσι ήταν πάντα. Πάντα ο,τι κι αν ήθελε με τον εύκολο ή με τον δύσκολο τρόπο θα το κέρδιζε. Κι αυτό με φοβίζει. Την ώρα που εξέφραζε αυτή του την επιθυμία, προηγουμένως, είδα αυτή την σπίθα στα μάτια του.
Την σπίθα που με προειδοποιούσε πως θα βγει νικητής, πώς θα πάρει το τρόπαιο, πως δεν θα κάνει πίσω ούτε λεπτό. Αυτή την σπίθα είδα στο βλέμμα του.
Έχει βάλει στόχο κι αυτός ο στόχος είμαι εγώ. Ξεροκαταπίνω στη σκέψη αυτή.
Δεν υπάρχει άλλος χρόνος και χώρος για σκέψεις. Ήρθε η ώρα να πράξω με την καρδιά.
Χωρίς να χάσω άλλο χρόνο και ξέροντας πώς αργά ή γρήγορα θα υποκύψω, τραβώντας του τα μαλλιά, ενώνω τα χείλη μας σε ένα φιλί.
Σ' ένα οργισμένο φιλί.
Εγώ έβγαζα όλη μου την οργή μέσα από αυτό το φιλί. Όλη μου την απογοήτευση, όλο μου τον πόνο, όλα μου τα παράπονα τα εξέφρασα μέσα από αυτό το φιλί.
ESTÁS LEYENDO
𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020
Novela Juvenil"Μείνε πίσω" το βλέμμα του κοφτερό, η φωνή του βροντερή. "Αυτό που είχαμε είναι παρελθόν" έλεγε αργά και πολύ δυνατά ώστε να με κάνει να το καταλάβω. Έλα όμως πώς αυτό το είχα καταλάβει 12 χρόνια πριν κι ακόμα πονάει το ίδιο. Ίσως τώρα που μου το ξε...