20ο

222 37 114
                                    


Κοιταζομαι στον καθρέφτη. Τα μαλλιά μου τα έχω ισιωσει ήδη. Το μακιγιάζ το είχα κάνει προηγουμένως αρκετά έντονο και τώρα διορθώνω κάποιες λεπτομέρειες για να ντυθώ.

"Λιλακι μου, είσαι σίγουρη ότι δεν θες να σε περιμένουμε;" ρώτησε η Γιώτα γλυκά καθώς στεκόταν στην πόρτα του δωματίου μου. "Όχι θα έρθω λίγο αργότερα. Θα σε πάρω τηλέφωνο" την καθησύχασα.

"Εντάξει τότε" είπε και χαρίζοντας μου ένα τελευταίο χαμόγελο αποχώρισε από το δωμάτιο. Αρχικά, ακουγοντουσαν ψίθυροι και βήματα κι έπειτα τίποτα. Είχαν φύγει.

Σήμερα ήταν το Μεγάλο Σάββατο. Είχαμε πάει προηγουμένως στην τοπική εκκλησία για την ανάσταση και αποφασίσαμε να πάμε να γιορτάσουμε σε ένα κλαμπακι. Οπότε γύρισαμε στα γρήγορα να ντυθούμε και να πάμε.

Όμως εγώ ήμουν άτυχη, βασικά δεν ήταν ατυχία ήταν η Όλγα. Καταλάθος, όπως λέει, έπεσε κερί στα μαλλιά μου καθώς κατεβαίναμε τα σκαλιά και την είχα από πίσω μου. Γι'αυτό το λόγο είπα τα παιδιά να πάνε να πιάσουν τραπέζι και να τα έβρισκα μετά εγώ, γιατί ήθελα να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο ώστε να βγάλω τα κεριά από τα μαλλιά μου.

Με αυτές τις σκέψεις τελείωσα και με το μακιγιάζ και πήγα προς την ντουλάπα μου. Άφησα κάτω την πετσέτα και φόρεσα τα αγαπημένα μου εσώρουχα, τα μαύρα με δαντέλα. Την ώρα που κοιτιομουν στον καθρέφτη της ντουλάπας, η πόρτα ξαφνικά άνοιξε.

Έμεινα με γουρλωμένα μάτια. Το ίδιο ακριβώς ύφος είχε και ο Αχιλλέας. Ξεροκαταπια. Προσπάθησα να μείνω ατάραχη όσο μπορούσα.

Ξεροβηξα και αναφώνησα: "Θα με κοιτάς για πολύ ακόμα;" έκρυψα το κοκκίνισμα μου πίσω από ένα μειδίαμα.

"Ε συγνώμη δεν ήξερα ότι δεν είχες ντυθεί ακόμη" δικαιολογήθηκε για την απρόσμενη εισβολή του στο δωμάτιο μου. Όμως, δεν έκανε καμία κίνηση ώστε να φύγει για να ντυθώ παρά μόνο εξυνε αμήχανα το σβέρκο του.

"Ναι εντάξει δεν πειράζει" είπα ειλικρινά " μπορείς να βγεις όμως για να ντυθώ;" του ζήτησα το ίδιο ευγενικά.

"Μπα δεν είναι κάτι που δεν έχω ξανά δεί" είπε κλείνοντας μου το μάτι και ακούμπησε στο κασσωμα της πόρτας. Ακούγοντας αυτά τα μάγουλα μου κοκκίνισαν.

"Μάλιστα" προσπάθησα να δείξω όσο πιο σοβαρή γινόταν και γύρισα προς την ντουλάπα για να επιλέξω ρούχα. Τότε σφύριγμα ακούστηκε από πίσω μου και πρώτου γυρίσω δύο κρύα χέρια με έπιαναν από την μέση. Αναστέναξα στην επαφή αυτή.

𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020Where stories live. Discover now