24ο

188 34 49
                                    

Helloooo αγαπεςςς

Στο παρακάτω κεφάλαιο περιέχει αρκετές, βασικά σχεδόν όλο το κεφάλαιο είναι σεξουαλικού περιεχομένου, οπότε όποιος/ οποία δεν νιώθει άνετα να το διαβάσει... Κανένα πρόβλημα μπορεί να το προσπερασειιι

Ελπίζω όσοι/ όσες το διαβάζουν να τους αρέσει...

Καλή ανάγνωση 💕

~~~~~~~~

Δεν ξέρω κάν πόση ώρα κοιτιομαστε κατάματα. Τα γαλαζοπράσινα του μάτια φωσφορίζουν στο σκοτάδι. Είναι απλά υπέροχα.

Τα δάκρυα μου τρέχουν ανεξέλεγκτα από τα μάτια μου. Πλέον, δεν τα κρύβω καν.

Ο Αχιλλέας βλέποντας τα, ένα συνοφριωμα δημιουργήθηκε στο πρόσωπο του. Με πλησίασε και με τους αντίχειρες του, τοποθετημένους στα μάγουλα μου, σκούπισε τα αλμυρά μου δάκρυα.

"Γιατί κλαίς, Λίλα;" ρώτησε σιγανά με την ανησυχία εμφανή στην χροιά της φωνής του. Αναστέναξα κι έπιασα απαλά τα χέρια του, τα οποία ακόμα ακουμπούσαν απαλά τα μάγουλα μου, κι άρχισα να τα χαϊδεύω.

Ένα γλυκό χαμόγελο σχημάτισαν τα καλοσχεδιασμένα του χείλη, βλέποντας με να αντιδράω έτσι.

"Θυμάσαι έτσι;" μου έκανε για δεύτερη φορά την ίδια ερώτηση.

Όλα τα θυμάμαι, την κάθε στιγμή, το κάθε φιλί, το κάθε άγγιγμα, την κάθε λέξη, την κάθε σπίθα. Θυμάμαι την κάθε μικρή λεπτομέρεια.

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι χωρίς να τον κοιτάω πλέον στα μάτια. Αυτός μου σήκωσε το κεφάλι ώστε να τον βλέπω.

Με κοιτούσε τρυφερά και ένα λευκό χαμόγελο είχε αντικαταστήσει το μειδίαμα που είχε προηγουμένως.

"Θέλω να με κοιτάς Λίλα. Θέλω να μου απαντήσεις με λέξεις κοιτώντας με κατάματα" απαίτησε γλυκά. Η καρδιά μου άρχισε να πάλλεται σε ανεξέλεγκτους ρυθμούς. Άγχος με κυρίευσε.

"Πες μου Λίλα, θυμάσαι;" πλέον με είχε πλησιάσει παρά πολύ. Ένιωθα την καυτή του ανάσα να χτυπάει πάνω στην μύτη μου.

Χωρίς να το σκεφτώ, όρμηξα στα χείλη του και τα ένωσα με δύναμη και δίψα. Αυτός σαν να περίμενε αυτή μου την κίνηση, χαμογέλασε μέσα από το φιλί μας και το εμβάθυνε βάζοντας στο παιχνίδι και τις γλώσσες μας.

Ένιωθα όλο μου το μέσα να δίψα για περισσότερο Αχιλλέα. Τον ήθελα μέσα μου. Ήθελα να γίνουμε ένα, όπως τότε, πριν 12 χρόνια.

𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020Donde viven las historias. Descúbrelo ahora