Αμάν κι αυτή η Αναστασία που βρίσκεται;Αρχίζω να εκνευρίζομαι. Την είχα στείλει πριν δύο ώρες στην τράπεζα κι ακόμα να γυρίσει. Από εχθές που κερδίσαμε την συμφωνία, εγώ κι ο Παύλος, έχουμε όλοι, οι υπάλληλοι της εταιρείας, πολλή δουλειά. Είναι ένας από τους σημαντικότερους πελάτες μας, πλέον.
Το τηλέφωνό δεν σταματά να χτυπά. Και το χειρότερο είναι ότι αναγκαστικά πρέπει να πάω να ζητήσω υπογραφή από τον υπεύθυνο των οικονομικών, δηλαδή από τον Αχιλλέα. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω. Κι αυτή την φορά όχι γιατί μου ζήτησε να μην τον ενοχλώ αλλά γιατί είμαι νευριασμένη από εχθές μαζί του. Η συμπεριφορά του μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον ανώριμη και παιδιάστικη.
Δεν γίνεται να καθυστερήσω άλλο τα χαρτιά, πρέπει να τα στείλω. Άρα Λίλα πάρτο απόφαση, σήμερα θα επικοινωνήσετε, θα πρέπει να βρεθεί κι οι δύο στον ίδιο χώρο για περισσότερο από δύο λεπτά.
Σηκώνομαι παίρνω μία βαθιά ανάσα. Φτιάχνω τα μαλλιά μου και την φούστα που είχε τσαλακωθεί όπως ήμουν καθιστή.
Πάντα θέλω να είμαι στην τρίχα. Να μην μπορούν να σχολιάσουν οι γύρω μου τίποτα επάνω μου, παρά το πόσο επαγγελματική δείχνω. Παίρνω τα έγγραφα και με γρήγορα βήματα βγαίνω από το γραφείο μου.
Δεν χρειάζεται να απομακρυνθώ πολύ, αφού το γραφείο του είναι το επόμενο. Με λίγα λόγια, δέκα μέτρα πιο πέρα.
Φτάνω μπροστά απο την πόρτα του αλλά πριν την χτυπήσω ακούω μια πολύ γνωστή γυναικεία φωνή.
Τι θέλει αυτή εδώ;
Ακούω έντονη συνομιλία αλλά όχι καθαρά. Επικεντρώνομαι στις φωνές για να καταλάβω τι μπορεί να συνομιλούν και το καταφέρνω.
"Όλγα, φτάνει ήταν μία νύχτα" είπε αυτός έντονα.
"Μία νύχτα;" θίχτηκε αυτή "τις τελευταίες τρεις εβδομάδες αγάπη μου το έχουμε κάνει τουλάχιστον πέντε φορές" ανακοίνωσε κι εγώ έσφιξα τα δόντια μου από τα νεύρα. Πόσο χαζός μπορεί να είναι αυτός ο άνθρωπος ώστε να πηγαίνει με την Όλγα;
Δεν ακούω κάτι πάρα μόνο έναν αναστεναγμό εκνευρισμού. "Αν ήξερα ότι θα ήσουν τόσο καλός στο σεξ όταν νευριάζεις μαζί της, θα ζητούσα εγώ η ίδια να την φέρει πίσω από τον Παύλο" είπε η Όλγα νιαουρίζοντας. Για εμένα μιλάνε;
"Όλγα, δεν δεσμεύομαι και το ξες" είπε αυστηρά αυτός. Αυστηρός αλλά μια χαρά της κάθεσαι. Τα νεύρα μου.
YOU ARE READING
𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020
Teen Fiction"Μείνε πίσω" το βλέμμα του κοφτερό, η φωνή του βροντερή. "Αυτό που είχαμε είναι παρελθόν" έλεγε αργά και πολύ δυνατά ώστε να με κάνει να το καταλάβω. Έλα όμως πώς αυτό το είχα καταλάβει 12 χρόνια πριν κι ακόμα πονάει το ίδιο. Ίσως τώρα που μου το ξε...