~~~~~... Συνέχεια...
~~~~~~
Μείναμε τα δύο μας...
"Πάντα έτσι θα κάνουν σωστά;" έσπασε την σιωπή ο Αχιλλέας και έβαλε το τσιγάρο στο στόμα του.
Ο τρόπος που τοποθετούσε το ναρκωτικό στα σαρκώδη χείλη του ήταν ο,τι πιο σέξι έχω δει. Κι έπειτα ο τρόπος που έβγαζε τον λευκό καπνό από το στόμα του, το λιγότερο έμπειρος μπορεί να χαρακτηριστεί.
Δεν τον βλέπω πολλές φορές να καπνίζει. Αλλά όποτε γίνεται αυτό τον χαζεύω. Είναι τόσο όμορφος...
"Έτσι κάνουν και θα κάνουν πάντα" επιβεβαίωσα την ερώτηση του και γέλασα. Σιωπή έπεσε έπειτα.
"Αχιλλέα, πρέπει να μιλήσουμε" είπα αποφασιστικά. Γύρισε να με κοιτάξει με ένα βλέμμα που έλεγε 'αυτό περίμενα να ακούσω'. Με εκνευρίζει αυτό το αλαζονικό του ύφος.
"Λοιπόν;" συνέχισε με το ίδιο εκνευρίστικο του ύφος και ρούφηξε άλλη μία τζούρα από το τσιγάρο του. Πήρα μια βαθιά αναπνοή για να γεμίσω με θάρρος.
"Δεν πάει άλλο Αχιλλέα...Την μία είμαστε καλά και την άλλη μαλώνουμε σαν τα κοκόρια. Την μία είσαι γλυκός καί τρυφερός και την άλλη είσαι αλαζόνας και εγωιστής" είπα ήρεμα και περίμενα την αντίδραση του.
Αυτός γέλασε και γύρισε να με κοιτάξει αφήνοντας στο τασάκι, που υπήρχε στο τραπεζάκι, το μισοτελειωμένο του τσιγάρο. Έβαλε τα χέρια πίσω από το κεφάλι του και απλώθηκε καλύτερα στο καναπεδακι που καθόταν ήδη. Με κοίταξε με αλαζονικό ύφος αλλά και συνάμα εκνευρισμένο.
"Κάνεις λάθος" είπε δυνατά και χαμογέλασε ειρωνικά. " Εσύ την μία μου δίνεις ελπίδες και την άλλη πηδιεσαι με τον Παύλο. Εσύ την μία μου κάνεις ερωτική εξομολόγηση και την άλλη μου λες ότι έχεις δυνατά συναισθήματα για τον βλάκα. Εσύ την μία με φιλάς παθιασμένα και την άλλη σε βρίσκω να χαμουρευεσαι μπροστά στο σπίτι μου με τον παπάρα σου. Εσύ την μία με πλησιάζεις και την άλλη θες χρόνο για να σκεφτείς, να ξεκαθαρίσεις, όπως λες, τα συναισθήματα σου" έλεγε καθώς σε κάθε πρόταση του ο τόνος της φωνής του ανέβαινε μία οκτάβα μέχρι που στο τέλος φώναζε.
Έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου. Με τρόμαζε σε αυτήν την κατάσταση. Πήρα μια βαθιά ανάσα. Και άνοιξα τα μάτια για να τον αντιμετωπίσω κατάματα.
"Βλέπεις δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε καν!" αναφωνησα με νεύρο. "Εσύ φταις γι'αυτό" με κατηγορήσε.
ESTÁS LEYENDO
𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 [ON HOLD] #CatAwardsSC2K20 #ΒΤΑ20 #SBC2020
Novela Juvenil"Μείνε πίσω" το βλέμμα του κοφτερό, η φωνή του βροντερή. "Αυτό που είχαμε είναι παρελθόν" έλεγε αργά και πολύ δυνατά ώστε να με κάνει να το καταλάβω. Έλα όμως πώς αυτό το είχα καταλάβει 12 χρόνια πριν κι ακόμα πονάει το ίδιο. Ίσως τώρα που μου το ξε...