Вечерята в къщата на Нейтън мина много добре, майка ми го похвали няколко пъти и ми каза, че трябва да се науча да готвя от него, което само вдигна самочувствието му и в погледа му видях как щеше много дълго време да ме дразни с това.
Вече бяхме приключили с основното и реших да помогна на Нейт да отсервира чиниите и да сложим десерт, докато майка ми говореше по телефона с някаква приятелка, която по думите на майка ми не можела без нея.
"Всичко беше страхотно, Нейт! Много ми хареса!" Признах и той се усмихна в замяна. Не ми отговори просто продължи да изплаква чиниите преди да ги сложи в миалната машина.
Чуваше се как майка ми обесняваше разгорещено как дъщерята на приятелката и' трябва да вземе работата, за да не съжалява после и куп други неща.
"Ким?" Изведнъж се обърна към мен той със сериозно лице.
"Да?" Затворих шкафа с малките чиниики и оставих три на плота.
"Мисли ли за въпроса ми от снощи?" Попита ме и се усмихнах. Той се подпря на плота и хвана ръката ми.
"Да." Кимнах. "И може и да съм решила нещо?" Засмях се тихо и той се усмихна.
"И какво е твоето решение." Беше толкова нетърпелив, че дланите му започнаха да се потят.
"Не мисля, че моментът е подходящ." Наистина точно сега не беше добро място и време. Майка ми вече направо си викаше по телефона, а и исках да изпия още една чаша вино преди да му кажа, за мое удоволствие.
И исках моментът да си е само наш да държа ръката му в своята и да видя колко ще се зарадва от избора ми. После да ме целуне и да отпразнуваме повода подобава.
"Сериозно ли?" Ядоса се леко и пусна бързо ръката ми.
"Ами такива неща не се подценяват, Нейтън! Това си е важно за мен и за теб и най - вече за връзката ни." Лицето му се поотпусна и се отблъсна от плота, отивайки към хладилника.
"И кога ще ми кажеш!" Попита с гръб.
"Скоро." Той ме погледна през рамото си и му намигнах бързо. Той се обърна напред и се засмя тихо.
"Не мога с теб..." веселият му тон ме зарадва и се успокоих, че не е толкова ядосан колкото си мислех.
Нейтън извади голяма кутия от хладилника. Когато я отвори, видях красива шоколадова торта и мигновенно разбрах, че не я е правил той.
VOUS LISEZ
Всичко започна през декември
FanfictionЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...