Рожденият ден беше прекрасен. Австрийските приятели на Нейтън бяха много мили и въпреки, че не се разбирахме много, успяхме да се запознаем. Той си говореше с тях на немски съвсем спокойно, докато аз седях с Кейт.
Приятелите му бяха съвсем обикновени момчета. Личеше, че животът им нямаше нищо общо с този на Нейтън, но това не пречеше на никого от тях. Разбрах, че като деца са прекарвали ваканциите си заедно.
Аделия също присъстваше и си говореше през цялото време с една от другите дами, която беше на възраст, но двете очевидно се познаваха много добре. Леля му говореше също само на немски, което не ме изненада.
С Кейт помогнахме да сервираме ястията тъй като имаше само една сервитьорка, която беше много мила. Специално аз сервирах на Нейтън, при което той се зарадва, погали краката ми и ми се усмихна. Благодари ми и отново се върна на разговора си с момчетата.
След това седнах до Кейт, малко по - далеч от Нейтън, тъй като той се беше заговорил с неговите приятели. Те го бяха заобиколили и през цялото време явно му говореха някакви шеги, защото му се присмиваха и от време на време изпадаха в бурен смях.
"Извинявай, ако не си очаквала такова парти." погледнах към Кейт въпросително. "Вероятно очакваше, че ще сме няколко човека от семейството, а сега дори не можем да си кажем една дума с него."
"Не се извинявай, за това, че Нейтън се чувства щастлив." тя се усмихна и продължи да се храни.
"Този, който седи до него на масата, с брадата и очилата." погледнах към него. Беше сложил ръката си около рамената на Нейтън и слушаха внимателно какво им се обясняваше, но не виждах от кого. "Казва се Маркъз. С това момче, преди цялата ми история с Нейтън, се чукахме." рязко обърнах главата си и отворих широко очи и се засмях след секунда, като осъзнах какво всъщност ми каза.
"Изглежда добре, а и явно с Нейтън са си доста близки." Маркъз със сигурност беше красив мъж, но никога не бих го сравнила с Нейтън. Дори сега, докато седяха един до друг, не можех да ги съпоставя. "Говорите ли си все още?"
"Да, но няма нищо с предишните ни отношения. Намери си приятелка, докато се чукахме. Връзката ни беше, не, не беше връзка. Просто правехме секс. И той си намери приятелка и не ми каза, а още в началото си казахме, че ако някой от нас си намери приятел или приятелка спираме." беше разочарована. Разбрах, че е била наранена.
KAMU SEDANG MEMBACA
Всичко започна през декември
Fiksi PenggemarЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...