След киното, отидохме на ресторант. Там аз почерпих всички тъй като парите за билетите на момчетата бяха издухани заради мен. Въпреки големите молби да не плащам цялата сметка сама от страна на Нейтън, удържах на своето.
Вечерта мине супер, въпреки по - ранното премеждие, а най - хубавата част бе, когато Нейт слагаше дланта си на крака ми или кръста, питаше ме как съм и ме целуваше по бузата.
Извикахме си такси и четиримата отидохме до апартамента ни, за да пием още малко, което на другия ден разбрах, че не е била най - добрата идея.
"Нали знаеш, че рано или късно трябва да дойда във вас. Искам да видя къщата ти, а и след като Итън каза, че много луксозно, няма как да загубя интерес." Казах и той започна да се смее след като и четиримата изпихме по един шот.
"Знам, просто трябва да е перфектна ситуация и да имам план." Вдигнах вежда и погледнах към Мег.
"Надявам се и Итън да е така, защото това момче тук...." завалих думите си и се олюлях леко, но той ме хвана около кръста и въпреки че бях пияна, много добре знаех, че нарочно ме залепи за себе си.
"Мисля, че трябва да си лягаш." Казаха и тримата в един глас.
"Ехе" подсвирнах и започнах да се смея силно.
"Мислите ли, че съседите ни ще се ядосат много ако в 12 часа им пусна малко черно?" откъснах се от ръцете му и тръгнах към хола, където беше уредбата.
Тя беше едно от нещата, които първо купихме и не спестихме пари, защото за мен беше много важно. Доста често започвах денят си с малко музика.
"Кимбърли, не." Чух Мег да казва зад мен, но изобщо не я слушах. Имах нужда от малко рап, за да стане още по - забавно. Всички тонколони бяха вградени в
стената около телевизора и когато ги пуснах и свързах с телефона си усилих на макс. Дори не помнех какво точно беше, но знам, че не спирах да танцувам. "О, Мег, хайдеее, трябва да танцуваш с мен!" Тя остави чашата си на плота и след малко започна да се движи заедно с мен.
Малко по - късно бях уморена от цялото танцуване и седнах на дивана видях чашата на Мег и разбира се веднага изпих цялото съдържание на вино. Итън реши да се прави на романтичен и пусна бавна песен и покани Мег на танц.
"Искаш ли и ние да танцуваме?" Нейтън седна до мен и ме изненада, защото не го очаквах.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Всичко започна през декември
FanficЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...