Всичките ми кошмари се сбъднаха, когато Нейтън се втурна в преградките на леля си и тези на Кейт. Мислех, че това момиче никога повече няма да се върне в живота на Нейтън, но ето ни тук в Австрия...
Тръгнах към тях бързо, като се опитвах да се събера сили, за да се запозная с леля му без да припадна и да се здрависам с Кейт без да и' счупя ръката.
"Лельо, това е Кимбърли, приятелката ми." Представи ме веднага Нейтън, когато станах до него. Ръката му бързо де уви около кръста ми.
"Много ми е приятно, госпожо Скот!" Протегнах ръката си към нея, за да де здрависаме, докато се усмихвах нервно. Само че тя така и не ме поздрави обратно, а само ме изгледа от глава до пети и бързо върна погледа си към Нейтън.
Нейтън се изненада от реакцията и', но за моя изненада не каза абсолютно нищо и продължи да се държи сякаш леля му току - що не ме беше игнорирала по най - ужасния начин.
А аз стоях като най - голямата идиотка пред тях. Чувствах се ужасно засрамена и най - вече унизена. Свих се още повече и рязко се отдръпнах от него.
Погледнах към Кейт и бях в лек шок, защото не ме гледаше с щастливата си задоволена усмивка, че изглеждам като боклук, а точно обратното - на лицето и' имаше тъга и съжаление.
"Аз съм Кейт." Подаде ръката си и я стиснах. Усмихна ми се много мило, тъмните и' очи заблестяха, което ги направи да изглеждат още по - красиви. Показа и белите си зъби, които бяха идеално подредени.
"Ким." Отговорих просто и стиснах ръката и'. Нейтън и Аделия през това време си говореха за някакви стаи и мебели.
"Трябва да дойдеш да видиш как стана всичко! С Кейти положихме много усилия, за да направим всичко да изглежда перфектно и готово, когато дойдеш." Сложи ръката си около раменете му и се опита да тръгне с другата къща, която предполагам е нейната.
"Нека първо да се настаним с Ким и после ще дойдем да видим." Каза той и се откъсна от нея и хвана ръката ми, а аз не го хванах обратно. Той хвърли бърз поглед надолу към ръцете ни, но не каза нищо.
"Както искаш." Леля му отново ме изгледа отгоре до долу, след това сложи ръцете си в джобовете си на скъпото си скиорско яке и заедно с Кейт тръгнаха към къщата и'.
С Нейтън започнахме да вървим към колата, за да си вземем куфарите.
"Ако искаш влез да разгледаш вилата, а аз ще внеса куфарите." Предложи ми и отвори багажника. Бе да му отговарям се откъснах от него и тръгнах по малката пътечка към къщата ни за следващата седмица.
BẠN ĐANG ĐỌC
Всичко започна през декември
FanfictionЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...