"Сядай, хайде!" подкани ме Нейтън и седнах срещу него. Той отново погледна към лаптопа си и се заслушах в звуците около нас. Няколко птички подскачаха зад Нейт и си чуруликаха нещо, което определено беше успокояващо. Чуваха се и други животни от гората около къщата.
В такива моменти съжалявах, че с Мег не живеем в къща - определено бих свикнала на такива сутрини.
"Да би свикнала да седиш всяка сутрин точно тук с Нейтън след като се нанесеш тук!" добави съзнанието ми и се подразних.
"Колко е часът?" попитах тихо и се облегнах назад. Да седя почти гола на големия стол, пред ядосания Нейтън, не ме караше да се чувствам много добре.
"Девет и половина. Наспа ли се поне?"
Поне?
"Всъщност, да. Ти?" той продължаваше да пише бързо без да ме поглежда и започвах да се ядосвам
"И аз спах отлично. Легнах си към четири и половина, но ти вече спеше. Цялата беше настръхнала от студа. Трябваше да се завиеш!" скара ми се все едно беше майка ми.
"Какво важно нещо трябва да ми кажеш?" попитах нетърпеливо. Най - сетне вдигна поглед от екрана и ми се усмихна. Това момче....
"Ами, заповядай." взе прозрачния плик пълен с листи от масата и ми я подаде. Затвори лаптопа си и се облегна назад.
Погледнах заглавието на първия лист и ако не бяхме в тези си отношения бих му скочила на врата.
"Декларация за започване на работа" гласеше най - горният ред.
"Какво?" попитах веднага и ги погледнах. "Толкова скоро?" със сигурност не исках момента, в който постъпвам при него на работа да бъде такъв, но той явно беше решил, че днес няма да е на кеф.
"Ами аз съм човекът, който назначава хората в моята фирма, така че винаги съм подготвен." вдигна рамене.
"Аха. И на каква позиция ще съм аз?" метнах ядосано листите на масата и го погледнах в очите.
"Ами ще се водиш моя секретарка, но няма да правиш това. Нямам нужда от секретарка и затова ще трябва да се занимаваш с приходите, разходите, като цяло ще следиш за всички пари, които се въртят."
"И защо просто не ме назначиш като счетоводител или нещо друго?" той се приближи към мен и каза тихо:
DU LIEST GERADE
Всичко започна през декември
FanfictionЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...