Гледна точка Кимбърли:
Беше ми трудно да осъзная колко много се изложих снощи и това, че Нейтън не беше до мен, когато се събудих, беше добре, защото нямаше нужда да бера срам. Имах време да измисля някакво извинение, защото ако аз бях на негово място, нямаше да съл много доволна, че е решил да се напие отколкото да поговори с мен.
Но въпреки това, много ясно помня как ми каза, че ме обича. Забих главата си във възглавницата от щастие. Не можех да повярвам на себе си колко широко се усмихвах. Колкото и да ми е бил ядосан, Нейтън Скот всъщност ме обича и аз съм със сигурност най - голямата късметлийка.
От хола се чуваха и други гласове, предположих от телевизора, и нямаше как Мег да си е вкъщи. След трийсет минутното си излежаване реших най - сетне да стана. Минах през банята, после облякох първите дрехи, които видях и отидох в хола при него.
Не знам как се почувствах, когато видях Мег на обичайното си място на масата. Итън държеше ръката и', а Нейтън се изправи веднага когато ме видя.
С две бързи крачки прекоси стаята и застана пред мен, за да закрие най - добрата ми приятелка и гаджето и'. Големите му шепи хванаха лицето ми и топлите му успокояващи очи ме вкараха отново в реалността.
Не стига, че трябва да бера срам пред Нейтън, ами трябваше да измисля и експресно извинение за Мег...
Ако не беше той, сигурно двайсет минути щях да седя пред тях, като статуя, мислейки си какво по дяволите да кажа.
"Добро утро, любов моя." Усмихна се по най - милия начин и целуна челото ми. "Не се плаши, Мег е тук, за да поговорите." Кимнах. "Добре ли си?" Попита в същия момент, в който вдигнах ръката си и стиснах тениската му около кръста силно в юмрука си.
"Не мога." Казах с устни.
"Напротив." Скара ми се и ме целуна. "Вярвам в теб, знам, че ще се оправите, знам го." Той отново ме целуна по устните, задълбочавайки малко повече.
Отлепяйки само устни, но все едно само на милиметри един от друг, долато ме гледаше в очите ми прошепна:
"Обичам те, Ким." Целунах го веднага и вече бях готова. Най - хубавите думи, някога отправяни към мен, и тези които никога няма да спра да искам да чувам.
"Обичам те." Леко облизах устната му и го пуснах. Нейтън се отлепи по - бавно от мен, но когато го направи се обърна бързо към Итън.
ESTÁS LEYENDO
Всичко започна през декември
FanficЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...