"Млъквай!"

196 21 2
                                    

Ав: Здравейте хора! Честита нова глава! Тази част от историята ми е тежка, тоест съдържа някакво количество насилие в нея и ако някой има проблем с това, може да я пропусне. Ако ли не обаче, се надявам да ви хареса много, защото много се бях вдъхновила за точно тази част и успях да я напиша за 3 часа и мисля, че накрая се получи. В коментарите можете да напишете дали ви е харесала или ви е разчувствала.
Приятно четене!



Ранната сутрин в сряда се събудих, заради голяма жега в спалнята. Нейтън ме беше прегърнал и ме държеше плътно до себе си като лицето му беше почти върху моето. Климатикът беше усилен доста, а завивката ми стигаше до врата.

Опитах се внимателно да отдръпна Нейтън от себе си без да го събудя, но не успях.

"Добре ли си?" попита със сънения си дрезгав глас без да отваря очите си.

"Да, просто ми е топло. Ей сега се връщам."

Нещо не се чувствах добре. Гърдите ми бяха стегнати, а коремът ми бе на топка. Погледнах часа на телефона и минаваше шест. Скоро трябваше да ставам за работа и исках да се разсъня, затова минах през банята и си взех душ, като се надявах да ми просветне малко.

Успях да намаля болката в гърдите, но червата ми все още бяха стегнати. Преди да се върна при Нейтън в спалнята, минах през кухнята, където държахме хапчетата си, и изпих едно болкоуспокояващо.

"Не се върна." каза сърдито той, като гледаше в телефона си. Вече бе дръпнал завесите и се виждаше как слънцето изгряваше зад високите небостъргачи.

"Съжалявам, просто не се чувствах много добре." веднага ме погледна и заключи телефона си.

"Добре ли си сега?"седнах на леглото, а той веднага се приближи към мен. Седна до мен и хвана ръката ми. "Хм?"

"Да, мисля, че да. Пих хапче." усмихнах му се и той ми отвърна. Целуна сладко бузата ми и после погали гърба ми.

"Ако днес на работа не ти мине, си тръгни след обедната почивка. Не искам да се претовариш." кимнах и  той стана. "Добре, радвам се, че се разбрахме. Отивам да се оправя и аз." излезе бавно от стаята и след минута чух как водата започна да тече в банята.

Всичко започна през декемвриDonde viven las historias. Descúbrelo ahora