Сигурно тридесет минути вече бях будна в леглото на Нейтън. Лежах на една страна, с гръб към него. Беше ме страх да се обърна, за да не го събудя, но вече тялото ми се схвана в една поза.
Но когато се завъртях, него го нямаше до мен. Искаше ми се, когато се събудя, да е до мен, но изглежда нямах този момент.
За пореден път, като огледах стаята се влюбих в нея. Въпреки че беше в типично мъжки стил, ми харесваше. Беше стилна и модерна и всичко вътре беше чисто ново сякаш след като се е нанесъл преди три години е правил ремонт всяка следваща.
"О, будна си, супер."
Топлият му глас ме стресна, дори не го бях чула да влиза в стаята. Косата му все още не беше сресана, беше я оправил само с ръка и изглеждаше колко секси толкова и сладко. Беше само по долното си бельо. Гърдите у и корема бяха голи и им се радвах сякаш ги виждах за първи път.
"Хей." Прошепнах и се усмихнах. Надигнах се и седнах на леглото. Мускулестото му тяло се придвижи до мен и седна на леглото. Усмихна ми се, докато се взираше в очите ми.
"Здравей." Прошепна обратно. Вдигна ръката си, с нея отмести косата ми от рамото, за да открие врата ми и там сложи топлата си длан. "Изглеждаш невероятно." Добави и се наведе, за да ме целуна, но бързо се отдръпнах.
"Още дори не съм измила зъбите си!" Засмях се и сложих дланта си между гърдите му, които напълно
"Не ми пречи." Вдигна рамене и се засмях.
"Нямам дори четка за зъби и трябва отново да облека тази рокля..."
"Всъщност, имаш всичко, от което се нуждаеш, защото вчера, докато ние бяхме навън, Мег ти приготви чанта и Итън я донесе."
"Какви приятели имам само..." прошепнах и го целунах отново. Големите му ръцете ме хванаха и ме преместиха да седна в скута му. Пръстите му отместиха тънките презрамки на раменете ми от двете страни, карайки широката дреха да се спусне до кръста ми, разкривайки гърдите ми. Той се усмихна и целуна нежно рамото ми, като с другата ръка държеше гърба ми, приближавайки ме към себе си. Целуваше врата и ключицата ми. Караше да ме да се чуваствам повече от добре.
"Мирише на нещо. Миришеш на мед." Наистина около него ухаеше на топла закуска.
"Да, защото ти направих закуска." хвана потника ми и го видна внимателно като оправи и презрамките ми. После седнах отново на леглото и се загледах в гръба му като отиде до вратата и от там избуха количка, пълна с чинии и чаши.
YOU ARE READING
Всичко започна през декември
FanfictionЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...