"Гледна точка Мег"Използвах момента, че Ким беше на работа и излязох, за да се видя с Нейтън. Срещата беше доста далеч от апартамента ни, за да сме сигурни, че Ким няма как да ни види.
Отне ми доста врече с таксито да стигна до кафенето, но в крайна сметка пристигнах на мястото.
Веднага видях Нейтън на една маса до прозореца и се запътих при него.
"Сметката за таксито беше пет долара..." протегнах си ръката към него, чакайки го да ми даде парите. "О, не ме гледай така! Няма как да ме накараш да дойда толкова далеч и накрая да си платя сама транспорта." Вдигнах вежда с подла усмивка. Той изпуфка недоволно и изкара от джоба си пет долара. "Така е по - добре."
"Не знам как Ким е приятелка с теб..."
"Извинявай! Ако бях на твое място не бих казала точно това..." той кимна и извика една сервитьорка. "Ти ще плащаш, нали знаеш?" Казах бързо преди да е дошла.
"Мислиш ли, че не се досетих?" Каза ми леко ядосано, но и много нервно. Точно такъв трябваше е, за да ми каже всичко, което крие.
"Две дълги кафета." Каза Нейтън и момичето кимна с усмивка. После си тръгна и ни остави.
"Започвай! Нямам цял ден." Преигравах, но нямах търпение да разбера какво се беше случило.
Зелените му очи бяха нервни, но и толкова хубави, колкото ги беше описала Ким.
"Ще започна още преди да се запознаем с Ким." Кимнах. "Още от малък помня как семейството ми имаше вечери със семейство Джоунс. С дъщеря им, Кейт, винаги си играехме, но никога не съм я харесвал. Беше ми просто приятелче, с което убивах време, за да не ми е скучно, докато не си тръгнат родителите и'. Минаха се всички години тя продължи да ми обръща внимание, въпреки че родителите ни вече не бяха толкова близки. От Лос Анджелис се преместих тук за да уча, но тя ме проследи и се записа тук."
"Кучка...." той се начумери, а аз просто вдигнах рамене.
"Не, тя не е лоша, даже напротив. Пълна отличничка е, винаги е мила, разбира се с всички, но просто ме издразни, че просто защото ме харесва се премести тук."
"В началото бях много ядосан, но след това ми мина... ходихме доста време, всъщност... всъщност бяхме заедно дори когато се запознах с Ким."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Всичко започна през декември
FanficЗнаейки, че Ню Йорк е градът, в който всичко е възможно, двете най - добри приятелки Кимбърли и Мегън решават да се преместят точно там, за да продължат образованието си. След две години двете все още не са успели да попаднат в здрава връзка с никог...