Rosé odasına getirilir getirilmez hemen oyuncaklarının yanına koşmuştu.
Hepsi yerdeki küçük bir halı parçasının üzerinde oturur vaziyetteydi.
Bebeğine onların yanına oturttu ve oynamaya başladı."Hm biliyor musun Elsa. Ben bugün çok güzel yemekler yedim."
Elindeki bebeğini hemen karşısında duran Elsa bebekle konuşturuyordu."Demek öyle. Ama keşke bize de getirseydin." Elsa bebeğini küser gibi yapmıştı.
Bebeği ise onun yanına yürütmüştü."Sen üzülme. Ben sana da yemek getiririm." Rosé çok eğleniyordu. Bebeklerini oynatmaya bayılırdı.
İkisini birbirine sarılır vaziyete getirdi ve yine aynı yerlerine koydu.
"Siz burada oynayın. Annecik birazdan size dönecek." İkisini orda bıraktı ve hemen yanındaki ayıcığını ve sincabını eline aldı.
"Hadi gelin biraz sizi gezdireyim." Bir eline ayıcığını aldı bir eline de sincabını aldı ve ayağa kalktı.
Odası zaten küçüktü ve kapısı hapishane demirleri ile kaplıydı. Koridor görünüyordu. Ama Rosé buradan arada çıkardı. Genellikle hemşireler çıkartırdı.
Ayıcığını ve sincabını küçük odada dolandırırken, bir yandan da ikisini konuşturuyordu.
Ama Rosé duyduğu bağrış sesiyle yerinde sıçradı.
Koridordan bağrış sesleri ve duymadığı cümleler geliyordu.Hemen ürkmüştü ama ilk elindeki ayıcığını ve sincabını sıkıca kavradı.
Bebekleri korkmuştu. Sesler gitmiyordu ve hem Rosé, hemde bebekleri korkmuştu.Hemen yatağına yürüdü ve elindeki ayıcığını ve sincabını içine yatırıp, yerdeki bütün bebeklerini aldı ve hepsini tek tek yatağın içine yatırdı.
"Korkmayın annecik hemen gelecek." Üzerlerini yorganı örttü ve koşarak kapıya gitti.
Demir parmaklıklara tutundu ve boş koridora baktı.
Sesin geldiği yöne kafasını çevirdiği anda hemşirelerden kurtulmaya çalışan, bugün arkadaş olmak için gittiği çocuğu gördü.
İlk defa görüyordu onu. Hiç böyle biri görmemişti."Bırakın beni!" Tepinmeye çalışıyordu ama koluna batırdıkları iğne sonucu ile bayılmıştı.
Rosé hemencecik gözleri dolmuştu. Ona zarar vermişlerdi.
Bu kötü bir şeydi. Rosé iğneden çok korkardı. Canı çok acırdı.Hemen koşarak yatağına döndü ve yorganını açıp bebeklerinin yanına yattı ve yorganı kafasını da örtecek şekilde kapattı.
İnce koluyla bebeklerini sardı ve onlara sarıldı. Sonra ise ağlamaya başladı.
"İğne kötü bir şey. Onun canı yandı."Konuyu nasıl buldunuz. Açıkçası ben çok beğendim.
Yazarken çok mutlu bir şekilde yazacağım.Oylarını bekliyorum.
Sizi seviyorum.♥️♥️
~miasy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad | rosékook
Fanfiction[Tamamlandı] Sinir hastası Jungkook ve 21 yaşında olmasına rağmen kendini küçük bir çocuk zanneden peter pan hastası Rosé. - Jeon Jungkook ❦ Park Chaeyoung •xmiasyx• | 2019