19

16.5K 1.3K 1.5K
                                    

Iyi okumalar

1633 kelime sizin için bölümü uzun yazdım. Umarım bu uzun bölüm için bir sürü yorum yaparsınız. Çünkü iyi hissetmek istiyorum

Jungkook yatağında uyurken odası çok sessizdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook yatağında uyurken odası çok sessizdi. Bir pazar sabahıydı ve Jungkook uzun zamandır ilk defa bu kadar uzun bir uyku çekmişti. Uykusunda huzurla gülümsüyordu ve bu gördüğü kötü kabusların üzereni örten tatlı rüyalardı.

"Öpsem bir kere..."

"Öpebilirsin istediğin kadar."

Rüyası fazla güzeldi ve bu anları yaşamak için ne isterlerse verirdi.

Jungkook'un sinirli ve agresif kalbinin altında sadece küçük ve sevgiye muhtaç bir kalp olduğunu kimse bilmiyordu. Tek bilen Rosé'ydi. Rosé her zaman Jungkook'u iyi biri olarak görmüştü. Her zamanda öyle görecekti.

Çok geçmemişti en tatlı rüyasında kapısında küçük tekmeler ile uyanması.

Jungkook gözlerini açmaya çalıştıkça, kapı dahada tekmeleniyordu. Daha doğrusu tekmelenmeye çalışıyordu.

"Ne oluyor be!" Jungkook yatakta doğrulmaya çalıştıkça yorgunluğundan tekrar düşüyordu yatağa. Ama çok geçmeden kalkmayı başarmış, yalpalayarak odasının kapısına açmayı başarmıştı. Bu kapı dışarıdan da açılıyordu zaten.

Kapıyı açar açmaz neredeyse kucağına düşen Rosé ile geriye sendelemişti.
Rosé'yi kollarından tutup doğrulttu. Rosé hemen içeriye girer girmez kapıyı kapattı.

Nefes nefese Jungkook'a döndüğünde, ona dik dik bakan Jungkook'u görünce dudaklarını dişledi.

"Şey uyandırdım galiba. Özür dilerim." Elindeki oyuncak bebeğini göğsüne çektiğinde kafasını eğmişti. Üzerinde pembe üzeri kalp desenli pijamaları vardı.

Jungkook görüntüye ölecek gibi olurken, çok geçmeden kendine geldi. "Yok zaten uyanıktım da, sen niye bu saatte buradasın." Saatin hala erken olduğunu biliyordu. Muhtemelen sabahın dokuzu falandı.

Rosé bebeğini daha çok kendine çekti ve sıkıca tuttu. Kafasını kaldırdı. "O pis ayı beni kovalıyordu, beni yiyecekti!"

Jungkook, Rosé'nin ne dediğini anlamazken kimden bahsettiğini bilmiyordu. "Ne ayısı, kim kovalıyor" Rosé birkaç adım atıp Jungkook'un yanına geldi ve korktuğu için koluna girdi. Küçük elleri Jungkook'un kaslı kollarına dolandığında, korktuğu için yanağını da doladığı kola yasladı.

"Beni kovalıyordu Jungkook! Böyle kocamandı ve elinde benim çikolatalarım vardı. Ben çikolatalarımı almak istediğimde beni gördü beni de kovaladı. Beni yiyecekti Jungkook, çok korktum."

Rosé ağlama moduna geçeceği vakit Jungkook onu kollarından tutup önüne getirdi. "Ne ayısı ya, burada ayı ne gezsin Rosé." 

Rosé kaşlarını havaya kaldırdı ve dudaklarını büzdü aşağıya doğru.

Mad | rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin