İyi okumalar...
Yorum yapın lütfennnn
🐿🐇
Yemeğini yemeyeceğini anladığında, elindeki plastik çatalı tabağına geri koydu. Canı yemek istemiyordu ve boğazında kalıyordu zaten.
Rosé etrafındakilerin ona baktığını biliyordu. Boynu kocaman bir sargı bezi ile kaplıyken, bakıp merak ediyorlardı.
Dün adını öğrendiği Jungkook zaten yoktu ortada. Rosé, dün siyah oda lafını duyunca korkup yorganı kafasına kadar çekmişti.
O neden oradaydı diye düşünüp duruyordu. Ona teşekkür etmek istiyordu.
Ya da onun neden siyah odada olduğunu öğrenmek istiyordu.Onun yanına gitmek istiyordu. Bir yolunu bulup yanına gidecekti.
Ama nasıl gideceğini bilmiyordu bu yüzden kendi odasına gitmek için ayaklandı. Tek elinde tuttuğu ayıcığını ile yemekhaneden çıktığında, boş koridordan geçti ve kendi odasına girdi.
İlerledi ve kendi yatağına oturdu.
Ayıcığını göğsüne çektiğinde, elini yastığının altına soktu ve küçük bir çikolata çıkardı.
Arada yemeklerinin yanına birer tane koyuyorlardı ve Rosé yemeyip yanında getiriyordu.
Arada canı çektiğinde açıp yiyordu.Paketi açacağı sırada, dışarıdan gelen sesle ayaklandı."Şu yemeği Jungkook'un odasına götür MinJun." Rosé hemen kapıya koştuğunda kapısının önünden geçen bir hemşire, elinde plastik tabakla koridorun sonuna ilerliyordu.
Hemen arkasından yavaşça ilerledi. Hemşire ıslık çalarak ilerlerken hastanenin alt katına inmişti.
Rosé buraları ilk defa gördüğünden etrafa bakarak gidiyordu.
Farklı kapılar vardı; demir kapılar gibi.Hemşire en sonunda durduğunda, Rosé hemen duvarın köşesine saklandı. Hemşire elindeki anahtarla kapıyı açtı ve yemekle içeriye girdi.
İki dakika sonra çıktığında, tekrar kapıyı kilitledi ve Rosé'ye doğru ilerlemeye başladı.
Rosé görünmemek için hemen önündeki kırık olan sandalyenin dibine çöktüğünde, küçük bedeni dışarıdan gözükmüyordu.
Hemşire en sonunda yukarıya çıkan merdivenlere çıktı ve görüntüsü kayboldu.Rosé derin bir nefes alıp ayağa kalktığında, gitti ve merdivenin başına baktı. Kimseler yoktu ve bu işine geliyordu.
Hemen kapının oraya gitti ve avuç içlerine kapıya dayadı.
"Jungkook orada mısın." Korkuyordu ama kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.Ses gelmemişti ve Rosé bir daha seslendi."Jungkook, adın Jungkook." diye mırıldandı.
Ama hala ses yoktu.
Rosé gelmeyen sesin ardından kapıdan bir boşluk aradığında, kapının en altında gördüğü boşlukla hemen yere eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad | rosékook
Fanfiction[Tamamlandı] Sinir hastası Jungkook ve 21 yaşında olmasına rağmen kendini küçük bir çocuk zanneden peter pan hastası Rosé. - Jeon Jungkook ❦ Park Chaeyoung •xmiasyx• | 2019