Timeskip : 2 gün
Benny kasedeki karışımı çırpmaya devam ederken "Ama sen kaşınmışsın Şef. Öyle şey istenilir mi hiç?" dedi. Gözlerimi devirip "Tamam biraz abartmış olabilirim ama o kızları sen de gördün ağabey. Sevgilimi yiyecekler diye ödüm kopuyor." dedim.
Benny kasedeki karışımı cam tepsiye dökerken "Harbiden lan bir de o konu var. Ne zamandan beri senin bu konuda ödün kopuyor?" dedi. Omzumu silkip "Ariel geldiğinden beri?" dedim. Benny "Hah. Onu diyorum işte. Eskiden böyle bir korkun yoktu. Eskiden bizim yanımızda, hatta bizi geçtim Lucifer'ın yanında Cas'i çekip öperdin. Onun sana ait olduğunu biliyordun. Şimdiyse bir kızıl geldi diye tereddüt mü ediyorsun?" dedi.
Durdum. Benny haklıydı. Şu an 'Aşçıyı Öp!' yazan bir mutfak önlüğü giymemiş olsaydı ve tepsiyi fırına veriyor olmasaydı onu daha da ciddiye alırdım gerçi. Benny acımadan devam etti. "Meg konusunda tamam. Kızın Cas'e bakışı bambaşka. Senin Cas'e baktığın gibi bakıyor. Ama Cas'e bir zararı oldu mu? Hayır. Sana bir zararı oldu mu? Hayır. O zaman?" dedi. "Ariel konusuna gelirsek. Lanet olsun ki kız ateşli. Fazla, fazla, hem de çok fazla, bayağı bayağı ateşli." Gözlerimi devirdim. Senin kızıl fetişini s...
"Ama... Cas'in bunu salladığını zannetmiyorum. Yani kız yanımızdaydı. Oturuyordu. Ama Cas ilgilenmedi değil mi? Arkadaşlarıyla oturdu geyik yaptı sadece. Bence fazla abarttın bu sefer. Biliyorsun Cas kısıtlanmayı sevmiyor. Ben bile anladım bunca zamanda. Şimdi sen gidip çocuğa arkadaşlarından vazgeç diyorsun."
Başımı salladım. Benny önlüğü ve fırın eldivenini çıkartıp "Şimdi erkek arkadaşını ara ve özür dile." dedi. Gülüp "Sakin ol kaplan. Ararım." dedim. "Ama önce bana iki şeyi söyle. Evinin beyi ve kılıbık olmak nasıl? Ve, kızı ne zaman istemeye gidiyoruz?"
Benny mutfak tezgahına oturup "Evimin beyi ve kılıbık olmak güzel aslında. O lisedeki vahşi herifin ben olduğuma inanamıyorum bazen. Her gece başka bir kız, içkiler, uyuşturucular. Bu ben değilim. Anna'yla olmayı seviyorum. Eğer ona sevdiği için kek yapmam hanımcılıksa kardeşim, hanımcılık kazanacak." dedi. Ben yalandan göz yaşlarımı silerken Benny devam etti. "Kızı isteme konusuna gelirsek, lütfen Bobby replikleri ezberledi de. Lütfen. Bu 'isteme' olayı ne hala anlamış değilim ama gerekli." Ofladım. Benim de Cas'i istemem gerekiyor muydu acaba? Yoksa sadece kızlara özel miydi? Kültür kaynaşmasına lafım yok da neden? Tüm ailenin ortasında kızın babasından kızla evlenme izni almayı bir merasim haline getirmek kimin fikriydi acaba?
Telefonumun çalmasıyla ekrana baktım. Bilinmeyen numaradaydı. Açıp kulağıma götürdüm. Garip bir kız sesi "Merhaba efendim iyi günler. Dean Winchester'la mı görüşüyorum?" dedi. Kaşlarımı çatıp "Evet?" dedim. Ses tanıdıktı ama...
Kız devam etti. "Efendim ben Esra Erol'dan arıyorum." Benny telefonu elimden alıp hoparlöre verdi. Ardından sessize alarak sinirle "Benden habersiz Esra Erol'a mı başvurdun?" dedi. O kim lan? "Tanımıyorum onu." dedim. Kız merakla "Efendim hala orada mısınız?" diyince telefonu sessizden çıkartıp "Evet." dedim.
Kız arkadan gelen alkışlarla "Efendim. Tribünümüzden bir hanımefendi sevgiliniz Castiel Shurley'e talip! Haber vermek istedik de." dedi. Benny eliyle ağzını kapatıp şaşkınlıkla bana baktı. Neler olduğunu bir anlasam. Benny açıklamaya başladı.
"Esra Erol bir izdivaç programı. Sabah kuşağında çıkıyor. Yani oradaki kişilerden biri Castiel'e talip olmuş." Telefonu sinirle sıkarak "Kim lan o talip?" diye bağırdım telefona. Telefonun ardından kısık gülüşmeler geliyordu. En sonundaysa meleğimin sesini duydum. "Hey! Gad, Melek! Bırakıp telefonumu da oyuna katılın! Hem ne yapıyorsunuz siz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğim
FanfictionUYARIM: Papatyam adlı kitabı okumadan bunu okumayın lütfen! ******* "Hoşçakal" dediğimi biliyorum bebeğim, sen de dedin Ama ona dokunduğumda seni aldattığımı hissediyorum Yeni birini bulursam daha iyi olacağımı düşündüm Ama ona dokunduğumda seni ald...