(Ufak bir yazar uyarısı : Bölümde intihardan bahsediliyor. Rahatsız olacaksanız geçin lütfen. Kimseyi mutsuz etmek istemem.)
Temmuz 2025
Mükemmel bir akşamdı. Castiel ve Balthazar tüm gün Lawrence'taki eski evlerinin arka bahçesini süslemişlerdi. Güneş de onlara bakıp limonata içmiş ve kurabiyeleri gömmüştü. Castiel alnındaki teri silerken bahçeye giren Gadreel'a baktı. "Buna değse iyi olur." Gadreel heyecandan titreyen sesiyle "De-Değer ya. Değer." dedi. Güneş "Aww. Enişte, yapma böyle. Eminim evet der." dedi ve Gadreel'in ağzına kurabiye tıktı. Gadreel onu yerken Cas gülümseyip Balthazar'a döndü. Balthazar da gülümseyerek sevgilisine bakıyordu. Cas sadece kardeşinin duyabileceği bir seste "Sıra sana geliyor." dedi. Balthazar korkuyla ona döndü ve "Yoo." diyip kaçtı.
***
Melek oflayarak "Güneş, yemin ediyorum. Hayatımdaki en gereksiz insansın. Ben sana dokuz ay nasıl tahammül ettim. Kızım yeter! Çıkar şu göz bandını!" dedi ve bahçeye girer girmez Güneş'ten kurtuldu. Ardından Castiel ve Balthazar'ın hazırladığı bahçeyle karşılaştı. Ağaçlara ışıklar dolamışlardı ve bahçenin ortasında altı kişilik bir masa vardı. Melek kardeşine dönüp sorarcasına baktı.
Güneş omzunu silkti ve sevgilisinin yanına gidip ona sarıldı. Balthazar da ona sarılırken Meg gülümsedi Melek'in yüz ifadesine. Bu planlamışlardı uzun bir süre. Cas gözlerini Meg'den kaçırıp Melek'in arkasından gelen Gadreel'a odaklandı. Melek en yakın arkadaşının bakışlarını takip edince sevgilisini buldu gözleri. Merakla sordu. "Gad? Ne oluyor?"
Gadreel derin bir nefes alıp verdi ve onun elini tutup bahçenin içine çekti. "Bu, sevgilim, bizim nişan partimiz." Melek gözlerini kırpıştırdı. "Ama biz nişanlı değiliz." Gadreel onu işaret parmağıyla durdurup "Henüz." dedi ve diz çöküp cebindeki yüzük kutusunu çıkardı. Kutuyu yavaşça açarken "Melek, benimle evlenir misin?" dedi. Melek gözlerini kırpıştırdı ve güldü. Başını sallayarak "Evet! Evet, evet!" dedi. Gadreel gülümseyerek ona sarılınca Cas alkışlamaya başladı. Diğerleri de ona eşlik ederken Güneş şampanyayı patlatmıştı. Melek gülerek Gadreel'in yüzüğü parmağına takmasını izlerken Meg ve Cas onların yanına gelmişlerdi.
Melek hemen kendini Cas'in kollarına attı ve teşekkür etti. Cas gülümseyip kızın saçlarını okşarken o sorada Gadreel'e sarılan Meg ile göz göze gelmişti. İkisi de gülümsediler. Bu, fazla güzel bir akşamdı.
Yemekler yenip içkiler içildikten sonra Melek sevgilisinin telefonundan en sevdiği müzikleri açmaya devam ederken heyecanla "Gad? Dans edelim mi?" dedi. Gadreel başını sallayıp "Yeter ki sen iste." dedi. Melek gülümseyip "Düşler Sokağı"nı açtı ve Gadreel'ın elinden tutup kendini ona bıraktı.
Güneş onları gülümseyerek izlerken Melek "Bakma kız öyle. Sen de seninkini al gel." dedi gülerek. Güneş başını salladı ve Balthazar'ın elini tutup kaldırırken "Müstakbel gelin hanımı bozmayalım bakalım." dedi. Onlar da dans ederken Cas Meg'e bakmama konusunda daha fazla çaba harcıyordu.
Yeni bir şarkıya geçerken telefon, Melek ve Gadreel masada kalan iki kişinin yanına gelmişlerdi. Melek Cas'in elini tutarken Gadreel de Meg'i kaldırmıştı. İkisi de en yakın arkadaşlarıyla dans ederken Melek "Bugün için teşekkür ederim Cas." dedi. Cas gülümsedi ve "Seni mutlu etmek için her şeyi yaparım Melek." dedi. Melek başını salladı. "Evet. Biliyorum." dedi. "Ben de senin için yaparım. O yüzden... Eş değişimi!" Gadreel kendi kollarındaki Meg'i Melek'ten ayrılan Cas'e bıraktı ve nişanlısını alıp dansa devam etti.
Meg kendini bir anda Cas'in kollarında bulunca yutkundu. Cas "Selam." dedi sadece. Meg de hafifçe sallanırken "Selam." dedi. Cas ellerini korkarak kızın beline yerleştirdi ve onunla sallanmaya devam etti. Meg de yavaşça ellerini Cas'in omuzlarına çıkarttı ve dansa devam ettiler. Şarkı bitince, ne yalan söyleyeyim, ikisi de öyle kalmak istemişlerdi ama garip olacağını bildikleri için ayrılmışlardı. Cas sandalyesine geçerken Melek'in kulağına fısıldamıştı hafifçe gülümseyerek. "Teşekkürler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğim
FanficUYARIM: Papatyam adlı kitabı okumadan bunu okumayın lütfen! ******* "Hoşçakal" dediğimi biliyorum bebeğim, sen de dedin Ama ona dokunduğumda seni aldattığımı hissediyorum Yeni birini bulursam daha iyi olacağımı düşündüm Ama ona dokunduğumda seni ald...