2.7.2 // Me and My Broken Heart

90 12 62
                                    

16.10.2018 / Lawrence

Micheal Lucifer'ı yavaşça öperken Lucifer onu durdurdu. Micheal sakice ve sabırla sevdiği adamın yanağını okşayıp "Şimdi ne oldu?" dedi. Lucifer ondan biraz uzaklaşıp "Sadece... Ne biliyim. Tam senden vazgeçtiğimde öğrendiklerimiz... Çok çabuk oluyor her şey sadece." dedi. Ardından Micheal'ın yatağından kalktı ve saçlarını karıştırıp "Bak ben acayip sarhoşum şu an tamam mı? Sırtımda iki tane pembe kanat var ve sadece uyumak istiyorum." dedi.

Micheal başını sallayıp ayağa kalktı ve "Tamam. Eğer zamana falan ih-ihtiyacın varsa tamam. Sorun değil. Bekleyebilirim biraz daha." dedi. Lucifer kapıya yönelip "Tamam. Ve Mike... Sen hiç beklemedin." dedi ve çıktı odadan. Ne yapacağını bilmiyordu. Tam Kelly ile her şey güzel gidiyor diye düşünürken bu çıkmıştı şimdi başına. O kızla mutlu olabilirdi. Evet ya. Ne yapıyordu? Micheal onu gerçekten sevseydi hiçbir şey onlara engel olamazdı. Şimdi ona nasıl güvenebilirdi ki?

***

23.10.2018 / Lawrence

[Değerli okuyucularımız; yayınımızın bir kısmı Ramazan tarafından kesilmiştir, iyi okumalar.]

Lucifer nefes nefese Kelly'nin içinden çıkıp kendini kızın yanına attığında birkaç dakika boyunca ikisi de bir şey demeden nefeslerini kontrol etmeye çalışıp tavana baktılar. Lucifer seçimini henüz yapmamıştı. Şu Micheal'a güvenme olayını... Ama burada Kelly ile olmak iyi hissettiriyordu.

Kelly ona yaslanıp göğsüne başını koydu ve "Az önce ne oldu?" dedi. Lucifer kızın neyden bahsettiğini hemen anlayarak ona sarıldı ve "Ben... sadece, özür dilerim?" dedi. Kelly bir süre sessiz kalıp Lucifer'ın göğüs boşluğunu öptü ve "Sorun değil. Hatta sanırım daha çok zevk aldım." dedi biraz utanarak. Lucifer gülümsedi ve kıza daha sıkı sarılıp "Düşünsene bir kere korunmadık diye hamile kalıyormuşsun." dedi. Kelly gülümseyip "Bu ihtimali sevdim." dedi.

Lucifer hala kızla sarmaş dolaş ve çıplak bir şekilde yatakta uzanırken bir anda "Hey. Aslında bir kızımız olsa fena olmazdı." dedi. Kelly parmaklarını Lucifer'ın köprücük kemiğinde gezdirirken "Ya da bir erkek." dedi. Lucifer iç geçirip "Kız olursa sana benzemesini isterim. Böyle sevimli sevimli at kuyruğuyla dolaşır etrafta falan." dedi. Kelly de bu başladıkları oyuna devam etti. "Erkek olursa sana benzemesini pek istemiyorum aslında ben. Ama sinirlenince sana dönüşebilir onda sorun yok."

"Kız olursa adını Lily koyalım."

"Aklından ne geçtiğini biliyorum ve hayır. Kızımızın tam adı Lilith falan olmayacak."

"Ama..."

"Hayır."

"İyi be. Erkek çocuk için bir fikrin var mı?"

"Bilemiyorum. Babamın adı? Jack? Ya da seninki de olabilir. Fark etmez. Neydi? Chuck? Charles?"

"Chuck desen de olur ve hayır. Babama falan benzer. Oğlumla anlaşmak isterim ben. Onunla Star Wars izlemek, halası ve amcalarıyla uğraşmasını sağlamak..."

"Vay, oğlumuzu bir bela makinesi yapacaksın değil mi?"

"Evet. Hatta okulundaki çocuklar ona Anti-Christ diyecekler."

"Yaa... Ciddi ol biraz."

"Tamam tamam. Ben de aslında öyle, cinsiyeti ne olursa olsun sana benzemesini istiyorum. Benimki gibi boka batmış birine benzemelerinden iyidir."

Kelly doğrulup Lucifer'ın yüzüne baktı. Ciddiydi ifadesi. "Hey, sen boka baktmış falan değilsin Lucifer. Tamam mı? Tanıdığım en tatlı ve en nazik insansın hatta." Lucifer alayla gülüp "Pardon Cassie ile tanışmış mıydın? Senin söylediklerin onun tanımına uyuyor." dedi. Kelly omzunu silkip yerine geri döndü. Lucifer kızın omzunu yavaşça okşarken "Hey, Kelly." dedi. "Bilirsin. Buralar biraz daha düzelip bir düzene oturursa ve ben... yerime geçecek birini bulursam... Seninle az önce konuştuğumuz hayali çok isterim." Kelly yine doğrulup gülümseyerek ona baktı ve dudaklarını hafifçe öptü. "Ben de çok isterim."

MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin