0.2 // Onun Tipi Olmak

197 20 164
                                    

Sakin kalmalıyım. Sakin. Kıskançlık krizine hiç gerek yok. Kızın biri sevgilime sarılıyor alt tarafı. Sakin olmalıyım. Kızıl sürtük nihayet erkek arkadaşımdan ayrılıp "Seni burada görmeyi beklemiyordum." dedi.

Ha tanışıyorsunuz siz? Daha güzel. Cas gülümseyerek "Ben de seni." dedi. Meleğim bana da mı bir açıklama yapsan? Kim bu yelloz? Kızıl alt dudağını ısırıp gözüm önünde sevgilimi iyice süzdü. Şeytan diyor tut saçlarından yerlerde sürükle.

Cas elini olması gereken yere yani belime koyarak "Ariel. Seni erkek arkadaşımla tanıştırayım. Dean. Dean bu da Ariel. Londra'daki liseden arkadaşım." dedi. Kızın elini kibarlıktan sıkarak "Memnun oldum." dedim.

Cas bizimkilerin olduğu masayı işaret ederek "Gebeliridin istersen bizimle." dedi. Kız bunu bekliyormuş gibi bizimle birlikte masaya ilerledi. Ama Cas bundan memnun kalmamış gibiydi. Zaten Cas hep böyle değil miydi? Birini kırmayacağım diye kendi istemediği şeyleri yapıyordu.

Ben kızın normal bir şekilde oturmasını beklerken kıkırdadı ve Gabriel'in arkasına geçip onun gözlerini kapattı.

Gabriel sinirle "Bak Luci eğer sensen, yemin ediyorum..." derken kız ellerini çekti ve gülerek yüzünü gösterdi. Gabriel şaşkınlıkla ayağa kalktı ve "Ari?" dedi. Ariel güldü ve bu sefer de Gabriel'e sarıldı. Sam sinirle kıza bakarak "Kim lan bu?" dedi. Ben tam cevap verecekken Gabriel kıza bakıp "En sevdiğim eski yengeme bak be! Sen büyüdükçe güzelleşiyorsun ha." dedi.

Cas'e baktım. Yengem derken umarım Cas'in eski sevgilisi olarak söylemiyordur onu. Cas gergince gözlerini kaçırdı. Harika! Cas'in eski sevgilisiyle aynı üniversitedeyiz! Bir de kız taş gibi. Lanet olsun.

Ariel Cas'in ve Gabriel'in arasına oturarak "Güzel oldu beş yıl sonra buluşmamız ya. Gerçekten çok özlemişim sizi." dedi. Ardından Charlie ve Sam'le tanıştı. Aferin Sammy! Hem eniştene hem de sevgiline yükseliyor bu kız. O bakışlara devam. Bakışlarınla döv onu.

Kız gülümseyip Cas'e baktı ve "Ama çok değişmişsin sen Uyuz. Eskiden sevimliydin. Şimdi..." dedi ve iç geçirdi. Saçlarından tutma fantezimi bir daha mı içimden geçirmem lazım? Hem neden Uyuz diyorsun ki sevgilime. O çok tatlı biri.

Kendimi tutamayarak "Pardon da Cas'e neden Uyuz diyorsun?" dedim. Kız bana bakıp dudaklarını büzdü ve "Çünkü şu mavi gözlü şeyle ilk tanıştığımızda Uyuz'un tanımı gibi davranıyordu. Ama sonra onu tanıdım. Yine de Uyuz olmaya devam etti." dedi. Cas gözlerini devirdi. Ariel de gülüp "Yalan mı Cas? Uyuzdun." dedi. "Uyuzdun falan ama tüm okulu kendine aşık etmiştin. Ben dahil."

Cas sertçe "Yeter artık Ari." dedi. İşte benim erkeğim. Haddini bildir ona. Ariel yüzünü düşürerek "Hadi ama Cas. Bana hala kızgın olamazsın. Bu beş yıl önceydi." dedi. Cas ona baktı ve bir şey demeden masadan kalktı. Beni de elimden tutmuş sürüklüyordu.

Onlardan uzak bir köşeye vardığımızda merakla ve telaşla "Meleğim? Ne oldu?" dedim. Cas beni kendine çekip öpmeye başladı. Yapma işte şöyle şeyler. Dört yıldır hala alışamadım senin bu ani hareketlerine. Ona karşılık verdim. Ayrıldığımızda Cas bana bakıp "Sana ne derse desin inanma tamam mı? Benim sadece arkadaşım ve öyle kalacak." dedi. Başımı salladım. Dean 1 - Ariel 0.

***

Bugün Pazartesi olduğu için Gabriel, Sam, Cas ve ben birlikte bilardo oynamaya gidecektik. Okuldan çıkıp arabama ilerlerken bana seslenilmesiyle durdum. Ses yabancı değildi ama... Ariel.

Ona baktım. Ne istiyordu ki? Cas'in dediklerimi aklımdan çıkartmamaya çalıştım. Bana ne derse desin inanmayacağım. O meleğimin sadece arkadaşı ve öyle kalacak.

MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin