6 Haziran
Benny Dean'i arıyordu deli gibi. Yarın evleniyordu ve sağdıcı ortada değildi. Otoparka girmeye karar verdi. Dean bebeğiyle aşk yaşıyor olabilirdi hala. Ama otoparka girdiğinde gördüğü sahne başkaydı. Dean arabasının yanındaydı evet. Ama yalnız değildi. Yanında Castiel de vardı.
Castiel, Impala ile Dean'in arasındaydı ve Dean onun yüzünü elleri arasına almıştı. Sesi geliyordu konuştuğuna dair ama ne dediği anlaşılmıyordu. Benny müstakbel karısının dediklerine rağmen hala o ikisinin barışmasını istiyordu. Çünkü... o ikisi çok tatlıydılar tamam mı? Benny onları duyabilmek için biraz daha yaklaşınca Cas onu fark etmişti ve hemen Dean'in tutuşundan kurtulup "Benny!" dedi ve arkasını döndü. O göz yaşlarını silerken Dean sinirle en yakın arkadaşına bakıyordu. Onun yanına ilerleyip kolunu sertçe tuttu ve "Bok var değil mi iki dakika daha beklesen?" dedi. Benny "Özür dilerim birader, ben de barışmanızı istiyorum ama bekarlığa vedam falan var ya..." dedi. Dean onun kolunu bırakıp içinden küfürler düzmeye devam ederken Cas de yanlarına geldi. Gülümsüyordu. Dean ise şaşkındı. Az önce kollarında savunmasız ve bir o kadar üzgün olan adam şimdi yüzünde bunlarda tek bir iz bile taşımadan gülümsüyordu. Dean aşık olduğu adamın bu özelliğini takdir etmek dışında başka bir şey yapmadı.
Benny, Cas'e bakıp şüpheyle "İyi misin sen..?" demeye kalmadan Cas "Beni boş ver. Bu gece senin son gecen. Yani eğlenmek zorundayız. Ben üç tane yer buldum. Şimdi, gidelim mi?" dedi neredeyse nefes almadan. Benny başını sallamaktan başka bir şey yapamamıştı bile.
Cas arabaya ilerlerken Dean tehditkar bir şekilde işaret parmağını Benny'e doğrulttu ve "Sen arkaya oturuyorsun." dedi. Benny onu ittirip "Bugünü mü buldun lan? Bekarlığa vedamda ikinize de bekarken ihtiyacım var!" dedi. Dean de onu ittirip "Kaç aydır bekliyorum ben biliyor musun?" dedi. Benny başını sallayıp "4 ay 5 gün! Biliyorum. Bak, barışmanız için süper bir planım var. Ama bana öncelik vereceksin." dedi. Dean başını geriye atıp güldü ve "Bok ye Lafitte. Önce Cas ve ben." dedi. Benny gözlerini devirse de içten içe feels geçiriyordu. "Tamam şef. Öyle olsun."
***
İlk bara geldiklerinde Cas dudaklarını büzdü. "Purgatory. Cidden mi?" Benny onun omzuna vurup "Mükemmel değil ama eğleneceğiz. Kim bilir kavgaya falan karışırız belki." dedi. Dean "Woah. Kovboy sakin ol. Burnum yeni yeni geçiyor. Düğün fotoğraflarında düzgün çıkmak istiyorum." dedi içeri girerken. Cas ve Benny de onun peşinden girmişti.
İçerisi tamamen ter ve içki kokuyordu. Cas öğürdü. "Daha temiz bir yer yok muydu?" Benny omzunu silkip "Burası iyi ya." dedi. Cas burnunu tutup "Ben biraları almaya gidiyorum şuradaki masalardan birinde buluşuruz." dedi ve kalabalığa daldı. Dean daha ne olduğunu anlamadan mavi gözlüyü kaybetmişlerdi bile. Dean "Cas!" diye bağırsa da fayda etmedi. Benny onu dürtüp "Hadi oğlum geç şu masalara. Cas bizi bulur." dedi. Dean endişeli de olsa Benny'yi dinledi.
Masalara oturdular ve beklemeye başladılar. Ama on beş dakika sonra Cas yine gelmeyince Dean ayağa kalktı. "Onu bulmalıyız." Benny ofladı ve "İyi." dedi gözlerini devirip. İkisi de onu ararken aradan on dakika geçmişti. Dean tam ümidini kesecekken meleğini bir kenarda elinde üç birayla somurtuyordu. Dean sevinçle "Cas!" dedi. Cas başını kaldırınca ona gülerek yaklaşan Dean'i gördü. Dean düşünmeden ona sarıldı ve ayrıldıklarında yanağını okşadı. Durum garipleşmeden Benny araya girdi ve arkadaşını kendine getirdi.
Cas onlara biralarını uzattı ve "İçin şunları da çıkalım şuradan. Hiç sevmedim burayı. Striptizci bile yok. Striptizci olmadan bekarlığa veda partisi yapıyoruz." dedi. Kendisininkini yarılamıştı. Dean başını salladı. Cas haklıydı. Dean'in aşık olması soyunan güzel kızlara ilgi göstermeyeceği anlamına gelmezdi neticede. Üçünün de biraları bitince Benny "Gelin çıkalım bari. Hem haklısınız. Hayatımın son kucak dansını yaptırmadan evlenmeyeceğim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğim
FanfictionUYARIM: Papatyam adlı kitabı okumadan bunu okumayın lütfen! ******* "Hoşçakal" dediğimi biliyorum bebeğim, sen de dedin Ama ona dokunduğumda seni aldattığımı hissediyorum Yeni birini bulursam daha iyi olacağımı düşündüm Ama ona dokunduğumda seni ald...