2.7 // Tahminler

127 12 78
                                    

Uyandığımda bir şey üzerimde geziniyordu. Kulağımın yakınında hissettiğim dil darbesiyle irkilerek uyandım. Sırtımdaki Zeus bana hısladıktan sonra saçıma sürtünmeye devam etti. Onu umursamamaya çalışarak adeta üzerinde yattığım adama baktım. Bu adam hayatımın aşkıydı. Hayranlıkla onu izledim. Aralık dudaklarından kaçan nefesler inip kalkan göğsüyle birlikte uyum içerisindeydi. Verdiği nefesler yüzünden hafiften çıkan sakalları titriyordu. Mavi gözleri kirpiklerinin arkasına hapsolmuştu. Biraz geri çekilip yeni yaptırdığı dövmesine baktım. Ne dediğini bilmiyordum ama ona o kadar yakışmıştı ki.

Zeus beni bırakıp Cas'le uğraşmaya başlayınca omzuma dolanan koldan kurtulup doğruldum ve bir süre onu seyrettim uzaktan. Cas muhtemelen aniden gelen soğuktan kıpırdandı ama uyumaya devam etti. Zeus da fırsattan istifade ederek az önce yattığım yere geldi ve kıvrılıp gözlerini kapattı. Ona gözlerimi devirdim ve yataktan çıktım. Çıplaklığımı umursamadan gerindim ve yüzümdeki gülümsemeye engel olamadan meleğimin odasındaki lavaboya girdim.

Duşa girmeden önce aynada kendime baktım. Boynumdaki ve göğsümdeki morluklar ilk defa hoşuma gitmişti. Öncelerde birlikte olduğum insanların bedenimde bir iz bırakmasını tiksindirici ve rahatsız edici bulsam da şimdi hoşuna gidiyorlardı. Cas'le birlikte olduğumuzun kanıtıydı onlar. Gülümsemeye devam ederek yıllar önce meleğimin yaralarını yıkadığım küvete girdim. Her ne kadar ağrıyan kıçım için bir küvet sefası çok cazip olsa da hızlıca bir duş aldım sadece. Çıktığımda yanıma havlu almayı unuttuğumu fark ettim. Küfredip meleğimin papatyalı havlusunu sırtıma aldım.

Çıktığımda meleğim hala Zeus'la uyuyordu. Onlara gülümsedim ve meleğimin üstünü örttüm. Gelen sıcaklıkla hafifçe gülümseyip uyumaya devam eden sevgilim o kadar tatlı duruyordu ki dayanamayıp fotoğraf çekmek için telefonumu yere attığım pantolonumun cebinden kurtardım. Açtığımda Sam'den ve Benny'den neredeyse yüzlerce mesaj olduğunu gördüm.

Sammy : Neredesin?

Sammy : Sıkıldım.

Sammy : Cas de ortalarda yok.

Sammy : Seninle mi?

Sammy : Haberin olsun ben Gabe'le Meg'i eve bırakıp Gabe'e geçiyorum. Kız feci sarhoş olmuş.

Sammy : Mesajları görünce cevap ver bari pislik. Endişe falan hissediyorum. Garip geliyor.

Dayanamayıp gülümsedim. Büyümüş de benim için endişelenir miymiş?

Benny : Barıştınız mı?

Benny : Barıştınız mı?

Benny : Barıştınız mı?

Benny : Barıştınız mı?

Benny : Barıştınız mı?

Benny : Benim sayemde di mi?

Benny : Barıştıysanız düğününde sağdıcın benim. Sizin için Sam'den çok çabaladım.

Benny : Son bir şey...

Benny : Barıştınız mı?

MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin