3. Bölüm

28.6K 594 205
                                    

Boran'ın Ağzından

Ulan Taha demek burada da karşıma çıktın? Ben sana bunun hesabını sormaz mıyım?

Bu kız da zaten Taha'nın elinden kaçmış ama tatlıydı, güzeldi. Mevsim... İsmi çok güzeldi. Şu an karma karışık duygular içindeyim. Benden söylemesi.

Mevsim gidip yattığında ben de odama çekildim. Yatağa yatıp bir kolumu başımın altına diğer kolumu ise göğsüme koymuş tavana bakıyordum ve düşüncelere daldım.

Onunla uzun zamandan beri süren bir rekabetimiz var şirketler arasında. Birkaç calışmayı birlikte yapmıştık aslında.

Daha sonra gözlerimi kapattım.

Mevsim'in Ağzından

Sabah uyandığımda bir süre kendime gelemedim. Daha sonra yataktan kalkıp banyoya girdim. Şu an bendeki rahatlığa bakar mısınız sanki burası benim evim!!

Banyodaki işlerimi hallettikten sonra aşağı inmeye karar verdim. Bu arada dünden beri üzerimde aynı kıyafet vardı.

Merdivenlerden aşağı yavaş yavaş indim ve salona geçtim. Salonda Boran arkasını dönmüş camdan dışarı bakıyordu. Burada olduğumu belli etmek adına birkaç ses çıkardım. Arkasını döndü.

"Uyandın mı ben de seni bekliyordum." dedi.

"Neden?"

"Şu... Taha seni arıyormuş her tarafta." dedi ve içime bir korku düştü. "Bu durumda burada kalman en mantıklısı. Bu evden çıktığın anda seni eliyle koymuş gibi bulur." dedi kaşları çatıktı.

"Demek beni arıyor. Burada kalmam en mantıklısı evet ama ben size daha fazla raharsızlık vermek istemiyorum." dedim.

"Ben ne dersem o buradasın dedim ve bitti." dedi ve ekledi. "Hadi kahvaltıya." dedi. Şu dengesize bak.

Masaya oturmuştuk. Sessizce kahvaltı yapıyorduk. Tek kelime etmiyorduk. Daha sonra ekmeği almak için elimi uzattım ama masanın diğer ucunda olduğu için ulaşamadım. Boran bu durumu fark etmiş olacak ki ekmeği bana uzattı.

"Teşekkür ederim." dedim. O ise birşey demedi. Birkaç dakika sonra konuştu.

"Mevsim,üstünü değiştirmek istersen benim kız kardeşimin kıyafetlerini kullanabilirsin. Odası banyonun yanı." dedi.

"Tamam." dedim. Kahvaltı ettikten sonra masayı hizmetli toparladı. Ben de üstümü değiştirmek için kız kardeşinin odasına çıktım. Dolabını açtığımda zevkli bir kız olduğu belli oldu.


Üstüme cuk diye oturmuştu valla. Hemen aşağı indim Boran telefon görüşmesi yapıyordu. Sesiz olmayı tercih ettim.

"Evet dediğimi yapın ne olursa olsun yapın.... Hadi." dedi ve telefonu kapattı. Bana döndüğünde konuştu.

"Sen beni mi dinliyorsun?"

"Ha-hayır ben yeni geldim." dedim. Kafasını sallayarak konuşmaya devam etti.

"Immmm, birazdan buraya kız kardeşlerim gelecek. Rahatsız olmazsın diye umut ediyorum." dedi. Olumsuz anlamda kafamı salladım. "Güzel." deyip başka yöne bakmaya başladı.

Koltuğa geçip oturdum. Havaya boş boş bakıyordum ve şu an mal gibi göründüğümün de farkındaydım. Boran'a başımı çevirdiğinde beni izlediğini gördüm ve utançtan kıpkırmızı kesildim. Hafif güldü.

O anda kapı çaldı.Boran kapıyı açtığında 2 tane kız vardı ve ikisi de çok güzeldi.

"Yaaa abi Allah aşkına bir defa da şu kapıyı güler yüzlü aç kurbanın olayım." dedi esmer olan.

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin