26. Bölüm

5.5K 157 18
                                    

Boran'ın Ağzından

Mevsim ile gidecektim buralardan. Nedenini bilmiyorum ama onun ile beraber başka bir şehire taşınacaktım. Onunla yeni bir hayat...

Güzel bir fikirdi.

Mevsim'in Ağzından

Şu Mira denen kadının evine gelmiştik. Kızlar iniyordu ki onları durdurdum.

"Ben kendim gidecem." dedim.

"Tamam. Dikkat et."

Kafa sallamakla yetindim. Arabadan indim kapının önüne geldiğimde 2 koruma önümde durdu.

"Geçemezsiniz, tabii Mira Hanım'la randevunuz yoksa."

"Benim onunla konuşmam lazım, siz çağırın gerçekten o da benimle konuşmak isteyecek. Mevsim geldi deyin. Lütfen."

Bir koruma diğerine kaş göz işareti yaptı. İçeri gitti. 3 dakika sonra geldi.

"Buyurun Mira Hanım sizi içeride bekliyor."

İçeri girdim bahçesi büyüktü. Son hız eve adımlarımı attım. Mira denen kadın koltukta oturmuş bir dergiyi karıştırıyor, diğer taraftan da kahve içiyordu. Oooo keyife bak sen?

Ona doğru adım attım, beni fark edince dergiyi masanın üzerine koydu.

"Mevsim hoşgeldin." dedi ve ayağa kalktı.

"Pek hoşgelmedim."

"A a neden ayrıca sen benim evimi nereden buldun, hangi rüzgar attı seni buralara." Daha sonra devam etti. "Otur da sana bir kahve söyleyeyim. Ayşe Hanım..." demişti ki sözünü kestim.

"Buraya kahve içmeye gelmedim."dedim kararlılıkla. "Konuşmamız lazım."

"Ne bu halin ya otur." Oturdum, o da oturdu.

"Boran'dan ve benden uzak duracaksın." dedim hemen konuya girerek.

"Efendim?" dedi kaşlarını çatarak.

"Mal muamelesi yapma Mira, benle Boran'ı sen ayırdın değil mi?"

"Tatlım ne diyorsun se ya? Daha beni ne kadar tanıyorsun ki?"

"Boran'ın eski sevgilisiymişsin."

"Evet." dedi. "Ama ben hiçbir şey yapmadım."

"Telefonunu ver."

"Ne münasebet ya."

"Ver Mira." Telefonunu uzattı. Şifresi yoktu, telefonu açtım ve baktım Whattsap'a.

"Mesajları sildin mi?" dedim gülerek. "Bana attığın mesajları."

"Ne mesajı?" dediği anda benim sabrım kalmadı.

"MİRA MALA YATMA." dedim bağırarak. Ayağa kalktım.

O da ayağa kalktı. "BEN BİRŞEY YAPMADIM. MEVSİM KENDİNE GEL. SEN BENİM EVİME GELİP BANA BU ŞEKİLDE BAĞIRAMAZSIN." dedi. Artık bir şekilde emindim o değildi. O zaman kimdi.

Cevap vermeden çantamı alıp evden çıktım. Arabaya bindim, Ceren ve Peri bana soru sordu sonra anlatırım deyip geçiştirdim.

Mira'nın Ağzından

Ah Mevsim ah. Sen daha böyle çıldırdıysan diğer yapacaklarımla ne halt yiyeceksin acaba. Telefonla birini aradım.

"Başarılıyız. Mevsim çıldırdı yakında amacımıza ulaşırız." dedim ve kapattım. Gülümsemem büyüdü.

Arkadaşlar bölümü tekrar düzenledim. Çok baştan sağmabir bölüm olmuştu. Bu daha iyi.

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin