21. Bölüm

7.5K 212 48
                                    

  Boran'ın Ağzından

     Mira kendisine sorduğum soru karşısında sandalyede düzeldi ve cevabımı verdi.

"Boran tabii ki de konuşabiliriz." dedi ve öylece bekledi.

"Yanlız." dedim. Bu cümleyi söylediğimde Mevsim bana anlaşılmaz bir şekilde baktı.

"Tamam." dedi ve Mira önden yürümeye başladı. Mevsim'in yanına gidip anlından öptüm.

"Bebeğim ben hemen geleceğim." dedim. Kafa salladı ve onayladığını belirtti. Gülümsedi kocaman. Ben de Mira'nın yanına gittim. Sallana sallana gidiyordu. Kolundan tuttum. Kimsenin olmadığı yere geldik. Duvara doğru ittim Mira'yı. İnledi, sırtı acımıştı.

"Senin ne işin var lan Mevsim'in yanında. Ben senden kurtulamayacak mıyım? Mevsim'den uzak dur." dedim sert bir şekilde.

"O Boran ne kadar ayıp. İçerde sevgilin dururken sen beni buraya çağırdın. Yoksa sevgilinden sakladığın bir şeyler mi var?"

"Kes sesini Mira. Şimdi buradan tıpış tıpış gidiyorsun. Seni onun yanında görmek istemiyorum. Pisliğini ona da bulaştırma." dedim bağırarak.

"Hiçbir yere gitmiyorum. Buraya senib için mi geldim sanki. Senin de bildiğin üzere bir iş yeri yemeği var ve..." sözünü kestim.

"Ama senin burada yerin yok. Kutlamayı yapan kisi benin ortağım sen?" dedim ve baştan aşağı ona baktım. " Senin işin yok burada."

Güldü. " Hayır, o kişi senin orağınsa benim de babamın arkadaşı. Yani bir zamanlar ortaktılar. Ben de buraya davet edildim." Dedi.

"Ne bok yiyorsan ye Mira. Yeter ki Mevsim'den uzak dur. Tamam mı? Tek bunu istiyorum." Gidiyordum ki Mira'nın sesini duydum.

"Benden bu kadar tiksiniyor olamazsın. Rol yapıyorsun." Ağlamaya başlamıştı ve makyajı akmıştı.

"Tiksinmek?" dedim soru sorarcasına.   " Daha fazlası var bence tiksinmek az kalır. Ayrıca rol falan bana göre değil bilirsin." dedim. Onu orada bırakıp Mevsim'in yanına gitmeye başladım. Mevsim oturmuş öylece bekliyordu.

"Boran ben çok sıkıldım." dedi ve dudak büzdü.

"Mevsim o dudağını düzelt. Yoksa seni burada öpeceğim." dedim. "Hadi kalk gidiyoruz."

"Nereye?" dedi.

"Demedin mi güzelim sıkıldım diye o yüzden eve gidelim." dedim ve ayağa kalkıp arabaya doğru gitmeye koyulduk. Arabaya bindik. Mevsim bindiği gibi kafasını koltuğa yasladı.

" Boran radyoyu açıyorum."

"Aç." dedim ve elini radyoya götürüp açtı. Usb takılıydı. Bir şarkıyı aradığı belliydi çünkü şarkıları hızlı geçiyordu. Sonunda durdu ve elini radyodan çekti. Sura İskenderli Bir Daha Yak şarkısını açtı. Bu şarkıyı severdim. Beni rahatlıtıyordu. Yolun yarısında Mevsim uyumuştu. Eve geldiğimizde araba durmuştu ve arba durduğunda Mevsim uyandı. Arabadan beraber indik ve eve girdik. Mevsim içeri girdi. Ben de girdim peşinden. Mevsim üstünü değiştirmiş yatağa girmişti.Ben de üzerimi değiştirdim.Yatağa geçtim ve belinden tutup kendime çektim. Kokusu burun deliklerime dolmuştu.

"Boran?" dedi uykulu bir sesle.

"Efendim Mevsim."

" O kimdi, yani benim yanıma grlen kadın. Sonra bir anda onu yanına çağırıp konuşmalar falan. Neler oluyor? Bilmediğim birşeyler mi var?" dedi.

"Sen beni mi kıskandın?" dedim dalgala vurarak.

"Konuyu değiştirme. Kimdi o?"

"Benim eski bir arkadaşım o. Kafana takma." dedim Mevsim'i kendime döndürdüm.

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin