8. Bölüm

15.2K 375 64
                                    

Mevsim'in Ağzından

Duyduğum cümleler karşısında şok olmuştum. Boran da bana karşı öyle hissediyordu. Bu adam?

Böyle birşeyi nasıl söylediğime inanamıyorum. Şu an kendimi tanıyamıyorum. Ben itiraf... Değişik.

Şu an ise o söylediklerimizden sonra aşağı inip yemek yemiştik ve koltuğa oturmuştuk. Kumanda elimde kanal kanal dolaşıyordum. Boran ise bana bakmakla meşguldü. Dayanamayıp konuştum. Boran'a döndüm.

"Ooofff. Ne var ya niye öyle bakıyorsun. Ağırlık yapıyor üzerimde bakışların." dedim sahte kızgınlıkla.

"Hıım. Karşımda böyle bir güzellik olunca ister istemez bakıyorsun." dedi gülerek.

Utanmıştım söylediğine. Başımı eğdim. Yanaklarım yine kırmızı olmuştu kesin. Çenemi tutup kafamı kaldırdı.

"Senin yanakların kızardı. Domates gibi olmuş." dedi.

"Yoo hava çok sıcak o yüzden." SAÇMALIK!!

"Hava sıcak öyle mi ? Bu konuyu daha sonra konuşuruz da bu akşam o partiye gidecek miyiz. İstersen gitmeyebiliriz."

"Hayır gitmek istiyorum. Şimdi orada bir sürü kız vardır falan geleceğim yani." dedim gözlerimi karşımdaki duvara dikerek.

"Sen beni kıskandın mı?" dedi dibime girerek.

Biraz geriye çekildim ve konuştum.

"Ne yani kıskanamaz mıyım?" dedim. Diğer kızlar gibi ' Yok be ne kıskanacağım falan' gibi kelimeler kullanmayacaktım.

"Kıskan tabii kıskanınca çok tatlı oluyorsun." dedi ve güldü. Tekrardan dibime girdi ve ben bu sefer kaçacak yer bulamıyordum çünkü koltuğun kenarı buna engel oluyordu. Kapı çaldı ve üzerimden ittim.

"Kim lan bu şimdi." dedi Boran sitem ederek.

Kapıya yöneldim kapıyı açınca bu Ceren ve Peri'den başkası değildi.

"Hoşgeldiniz kızlar." dedim kapıyı sonuna kadar açarak.

"Hoşbulduk." dedi Ceren ve içeri geldiler. Boran onlara sinirli ve kızgın bir şekilde bakıyordu. Kızlar birbirlerine bakıp kaş göz işareti yaptılar. Sonra kendilerinde bir sorun mu var diye kendilerine baktılar. Kendilerinde de bir sorun bulamayınca bana döndüler. Ben onların bu haline tebessüm edip oturdum.

"Abi yine ne oldu ya öyle her an saldıracakmış gibi duruyorsun? Hayır yani düzgün de giyindik bu neyin tavrı?" dedi Ceren.

"Hergün burada ne işiniz var sizin? Kendi işiniz yok mu?" dedi Boran ayağa kalkıp kızların karşısında durdu.

"Ne yani abi sen bizi istemiyor musun burada o zaman bizde gideriz." dedi Peri ve ikisi birlikte kapıya doğru yürümeye başladılar.

"Gelin buraya deli etmeyin beni ben öyle birşey demedim." dedi Boran.

"Kızlar gelin buraya ya." dedim.

Kızlar tekrardan geldiklerinde oturdular. Boran da benim yanıma oturup kolunu omzuma attı. Kızlar gözlerini pörtleterek baktılar.

"Abi neler oluyor?" dedi Peri.

"Evet." diye onu onayladı Ceren.

Boran ile birbirimize baktık. Sonra konuşmaya karar verdim. Ne tepki vereceklerini çok merak ediyordum.

"Şey ya..." dedim ve sustum. Çünkü sonunun nasıl getireceğimi bilmiyordum. Benim sorunumu Boran anlamış olacak ki o devam etti benim yerime.

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin