36. FİNAL!!!

9.5K 179 31
                                    

Öncelikle lütfen burayı okuyun. Hikayeyi okuduktan sonra silmeyin çünkü bundan sonra birşey daha yazdım ve gönderdim.

Sonuna geldik ha. Ayy. Duygulandım..

Hepinizi çoook seviyorum.

Bu arada bir yanlışlık yapmışım. Bir önceki bolumde nikah yazacağım yerde düğün yazmışım. Ama olsun hallettim onu da.

1 hafta 1 gün sonra (8 gün sonra yani jsjsjjs)

Birisine ait olmak harika bir duyguydu. Gerçekten harikaydı. Hayal edemeyeceğim kadar. Kendini güvende, huzurlu hissediyordum.

Kapı açılınca gelene baktım. Boran'dı.

Beni baştan aşağı süzdü. "Çok hoş görünüyorsun." dedi.

Ben de ona baktım. O da gerçekten mükemmel görünüyordu. "Sen de öyle." Gülerek yanıma geldi. Belimden tutup beni aynaya çevirdi. "Yanımda küçücüksün." dedi mırıltıyla. Gerçekten de öyleydi. İkımize baktığımda gördüğüm ilk şey oldukça yakıştığımızdı.

"Hadi herkes bizi bekliyor." dedi, kolunu yana doğru kırdı ve bana uzattı. Ben de koluna girdim ve kapıyı açıp aşağı indik.

Öyle heyecanlıydım ki elim ayağım birbirine dolanmış, avuç içlerim terlemiş, kendimi kasıyordum.

"Sakin ol. Tamam biliyorum, benim gibi mükemmel bir adamla evleniyorsun ama bu kadar belli etme." dediğinde göz devirdim. "Göz devirip durma."

İçeri girdiğimizde alkış tufanı koptu. Nikah masasına oturup nikah memuruna baktım. Ceren ve Peri de sırıtarak bakıyordu. Annem ve babamın gözleri dolmuştu.  Abimlerim de öyleydi.

Nikah memuru o konuşmaya başladı.

"Siz Mahmut Kara kızı; Mevsim Kara; Boran ateşi kocalığa kabul ediyor musunuz?" Salon büyük bir sessizlige bölündü. Ben de bu zamanın tadını çıkarmak icin biraz bekledim, ama bana göre, galiba biraz fazla beklemiş olmalıyım ki Boran beni kolu ile dürttü.
Nikah memuruna dönüp 'Evet' dedim.
Alkışlar koptu ve nikah memuru aynı soruyu Boran için de sormuştu. (Nikah şahitlerinin kim olduğu meçhul jxjsjsjjs)

Nikah defterinin üzerine imza attık. Şahitler de imza atınca Boran'ın ayağına bastım. Bana tek kaşı kalkık bakınca tebessüm ettim.

Memurun elinden nikah cüzdanını aldım ve sevinçle salladım. Kulağıma gelen sesler alkış ve gülme sesleriydi.

Boran'a döndüğümde beni alnımdan öptü. Alkışlar daha da arttı.

İyiki dediğim şeyler bu hayatta çok azdı. Takii Boran'la tanışana kadar. İyiki o gece düğünden kaçmışım, iyi ki Boran gibi birine rastlamışım, iyi ki onu sevmişim...

"Artık benimsin." dediğinde başımı sallayıp "Seninim." dedim.

Başını salladı. "Sadece benim." dedi.

-SON-

BURAYI OKUYUN??

Ayyy. Baya baya kitap biti ya. Ay çok kötü oldum ya. Normal mi bu durum.

Aslında daha erken göndermek isterdim ama bugün 24 Mayıs ve benim doğum günüm. O yüzden bu tarihe kadar bekleyip finali bu tarihte yapmak istedim.

Sizi çok çok çok seviyorum...❤❤❤

Şimdi yukarı kaydırıp diğer şeyi okuyun...

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin