6. Bölüm

18.4K 455 156
                                    

Aramızda santimler vardı ve ben bu durum karşısında nefes alamıyordum. Boran gözlerini gözlerime dikmiş bakıyordu. O sırada telefon çaldı. Kendime gelip ayrıldım. Boran da kendini toparlamıştı.

Boran telefonunu cebinden çıkarıp açtı.

"Alo?" dedi. Karşı tarafı dinliyordu.

"Evet evet,hatırladım... tabii ki beklerim sizi...tabii,tabii,memnuniyet duyarım... peki iyi günler." dedi ve kapattı ben ne olduğunu anlamaya çalışırken konuştu.

"Benim eski bir dostum, 3 gün sonra bizi ziyarete gelecek de onu haber verdi." dedi.

Anladım dercesine kafamı salladım ve kendi odama doğru yol almaya başladım. Yatağıma geçip oturdum. Boran ile az önce olanları düşünüyordum. Neden benim kalbim o kadar hızlı çarptı? Peki neden bu kadar yakın temasta bulunduk?

Sorular, sorular...

Bu konuya o kadar kafamı takmıştın ki zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Saat 15:20 olmuştu. Vay be!!!

Mutfağa inip meyve suyu almaya karar verdim. Ama yine bir sorun var. Boyum yine yetişmiyor. Boyuma lanetler okuyarak sandalye aldım ve üzerine çıktım. Bir bardak aldım ve aşağı indim derken ayağım kaydı ve ben yeri boyladım. Kafam tezgaha çarptı.

"Aaaah." diye bağırdım ve bağırmamın saniyesinde Boran yanıma geldi ve benin boyutuma indi.

"Mevsim..." dedi ve bir sandalyeye bir üstteki rafa bir de bana baktı. " Boyun yetişmedi yine değil mi? Neyin var?"

"Kafam. Tezgaha vurdum çok acıyor Boran." dedim kafamı tutarken.

Bir anda kafamdaki elimi tuttu ve indirdi. Sonra baktı.

"Şişmiş,buz koyalım veya iyi değilsen doktora gidelim benimki de soru hadi gidelim." dedi hızlıca.

"Hayır ya gerçekten hiç gerek yok." dedim.

"Lafımın üstüne laf söylemen hiç hoşuma gitmiyor." dedi sert bir şekilde.

"Ama ben gitmek istemiyorum ve gitmiyorum." dedim ellerimi göğsümde bağlayarak.

"Son kararın mı?"

"Evet." dedim kendimden emince.

"Tamam bunu sen istedin." dedi ve beni kucağına aldı. Ben çırpınmaya başlayınca konuşmaya devam etti.

"Ben sana adam akıllı sordum. Sen yanlış yolu seçtin." dedi.

"Ya tamam kendim geleceğim hadi indir Boran."

"Mevsim susacak mısın yoksa ben mi susturayım." dedi. Ben neyi kastettiğini anlayınca mordan kırmızıya, kırmızıdan mora döndüm.

Beni arabaya bindirdi kendi de sürücü koltuğuna geçti. Bana kısa bir bakış attı daha sonra arabayı sürmeye başladı.

******

"Nasıl birşeyi yok ya kafasını vurdu." diye çıkıştı Boran.

"Boran Bey, Mevsim Hanım'a yaptığımız müdahalelerde birşey çıkmadı." dedi doktor.

Ne oluyor size anlatayım. Biz hastaneye geldik. Boran sıra randevu falan dinlemeden direkt bodoslama atladı. Doktorun Boran'dan korktuğu belliydi. Bu yüzden üstelemeden beni öne aldı. İşte şu bu derken doktor geldi. Birşeyim yokmuş ama Boran şu anda doktorla kavga çıkartmıştı. Sesimi de çıkartamıyordum ki kızar diye. Offff...

"Boran doktor birşeyimin olmadığını söylüyor niye ısrar ediyorsun. Şu anda yaptığın çok saçma ve çocukça gözüküyorsun." dedim. Boran bana öyle bir bakış attı ki yerime sindim.

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin