Selamlar nasılsınız. Ben çok iyiyim. Size kötü bir haberim var bir 7-8 bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum. Bitsin artık kitap bence. Siz ne dersiniz.
Neyse veee bölüm...
Ceren'in Ağzından
Evde oturuyordum. Peri de arkadaşlarına gitmişti. Tek kalmıştım, sıkılmıştım. Kapı çalınca lanet ettim ve ayağa kalktım. Baktığımda Mert'ti. Galiba hayal görüyordum.(Hatırlamayanlar için Ceren'i kurtaran kişi)
"Mert?" dedim hayal gördüğümü zannederek.
"Ceren?" dedi beni taklit ederek.
"Ne işin var burada. Hem sen buraya nasıl girdin korumalar nasıl izin verdi?"
Gülümsedi. Aaay kötü oluyom lan. "Aaaa, ayıp insan ne işin var der mi? Ayrıca korumalara Ceren'in sevgilisiyim dedim." dediği şeyin şokuyla gözlerim açıldı.
"Ne" dedim
"Beni dışarıda mı bırakacaksın." dedi. Kenara çekildim ve içeri girdi. Rahat bir tavırla koltuğa oturdu. Bu ne rahatlık.
Ben de oturdum."Sen korumalara nasıl öyle birsey dersin ya. Ya abimin kulağına giderse. Ayy beni öldürür. Herkesten helallik almam lazım. Daha sonra yapmam gereken listemdeki her şeyi yapmam lazım. Bir sürü hayır yaoacam. Hem daha-" demiştim ki beni yanağımdan öptü. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bu halime gülümsedi ve diğer taraftan da öptü.
"Sevgilim olur musun?" dedi bana.
"Ha?" dedim.
"Sevgilim... diyorum. Sevgilim olur musun? Seni gördüğümden beri aklımdan çıkmıyorsun. O turuncu kafan o mavi gözlerin. Seni o akşamdan sonra takip etmeye başladım. Yanlış anlama sakın. Sana şimdi soruyorum. Sevgilim olur musun?" dedi.
"Mert... sen iyi misin?" dedim.
"İyitim hiç olmadığım kadar. Eee ne diyorsun?"
Ona baktım. Bana umutla bakıyordu. Ben de onu seviyorum çünkü ben de onu düşünüyordum onu gördüğümden beri. Benim kahramanımdı.
"Tamam." dedim utanarak.
"Doğru mu duydum ben? Tamam dedin değil mi? Tamam, tamam. Değil mi?"
"Evet. Tamam dedim." Ona baktım.
Çok mutlu olmuştu." Allah'ım çok mutluyum. Seni çok mutlu edecem biliyor musun? Pisman olmayacaksın." dedi ve ayağa kalktı. "Acaba bu akşam boş musun?" dedi.
"Evet." dedim kaşlarımı çatarak.
"Tamam seni akşam 8'de alırım."
"Ama ben..." demiştim ki beni susturdu.
"İtiraz yok. Hadi ben gidiyorum." dedi ve gitti. Ben bu 5 dakika içinde ne yaşadım ya??
1-Mert'le bu akşam buluşmam vardı.
2- Mert'le sevgiliydim. ONUN SEVGILISI
Nasıl buldunuz. Final olacağına göre bunları da artık birleştirmek gerek. Dediğim gibi 7-8 bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum. Hepinizi seviyorum. Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)
RomanceDaha 20'sinde olan kaçak bir gelin Acımasız,ruhsuz bir mafya ... Mevsim❤Boran Kaderimde Sen Vardın isimli ilk kitaptır. Kitap Kapağı: @gizli1ruh