7. Bölüm

16.3K 421 61
                                    

  Mevsim'in Ağzından

     Akşam Boran ile ağacın altında biraz daha hayal kurduk ve saat baya geç olmuştu. Biz de ağacın altından kalkıp yatmıştık.

     Şu an saat sabah 06:54'dü. Neden bu kadar erken kalktığım hakkında bir fikrim yoktu. Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim. Rutin işlerimi hallettikten sonra kıyafet dolabına gittim. Üzerime gül kurusu renginde bir tişört ve siyah bir de pantolon giydim. Güneş daha yavaş yavaş kendini belli ediyordu.Bu manzarayı izlemeyi çok seviyordum beni büyülüyordu.

      Şimdi ne yapacaktım. Sabahın köründe kalktım. Bahçeye çıkmaya karar verdim. Salıncağa oturdum ve yanıma bir koruma geldi.

"Mevsim Hanım birşey mi oldu?" dedi. Neden böyle bir şeye kapılmıştı ki.

"Hayır niye sordun ki."

"Sabah sabah ayaktasınız da o yüzden."

"Hıı anladım. Bir de şu hanım kelimesini kullanmazsanız gerçekten çok mutlu olurum." dedim içten bir gülümseme yollayarak.

"Olmaz öyle şey Mevsim Hanım."

"Neden olmasın ki ısrar ediyorum." dedim.

"Siz nasıl istersen." dedi.

"Senin ismin ne?" dedim gerçekten kaç gündür görüyorum ama bir türlü sorma fırsatı elime geçmedi.

"Rüzgar." dedi.

"Otursana konuşalım canım çok sıkılıyor." dedim.

"Yok olmaz Boran Bey kızar."

"Ben ısrar ettim sen de oturdun." dedim ve ekledim." Hadi otur."

    Yanıma gelip oturdu.

"Rüzgar kaç yıldır Boran'ın yanında çalışıyorsun?" dedim.

"10 yıldır." dedi.

"Gerçekten mi? Çok uzun bir süre."

"Evet. Boran Bey'in en uzun süre çalışan koruması benim diğerleri 3 yıl 5 yıl falan."

"Sana güvenir mi?"

"Boran Bey ne kadar belli etmese de evet."

"Anladım. " dedim. " Şey sana birşey soracağım. Taha hakkında bir bilgin var mı. Taha Aydın. Hala beni arıyor mu"

"Şey Boran Bey birkaç kişiyi onu takip etmesiyle görevlendirdi. Attığı her adımdan Boran Bey'in haberi var."

   Birşey söylemedim ne söyleyebilirim ki. Gerçekten beni koruyordu.

"Ben artık işimin başına geri döneyim." deyip ayağa kalktı.

"Tamam iyi işler sana."

  Kafasını sallamakla yetindi. Ben de güneşin doğuşunu izlemeye başladım. Saat 7 olmuştu.

    İçeri geçtim. Televizyonun  kumandasını elime aldım. Televizyonda en sevdiğim dizinin özeti vardı. Bu diziyi izlerken çok sinirleniyordum. Piç. Kızı nasıl bıraktı?

"Allah belanı versin senin kızı bıraktın kız senin ölümü göze aldı be karşılığı bu mu? Piç kurusu,şerefsiz."

"Sana da küfür yakışmıyor. Bir de dün bana diyordun küfür etme diye."duyduğum sesle arkamı döndüğümde Boran'dı.

"Ama bu ayrı bir konu. Konu aşk burada." dedim.

  Güldü.

"Ne yani konu aşksa istediğimiz küfürü edebilir miyiz?"

KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin