Boran'ın Ağzından
Şirketteki işlerimi bitirdiğimde Mevsim'e baktım uyuya kalmıştı. Uyurken bin kat güzel ve masum görünüyordu. Ona bakmaya kıyamıyordum. Mevsim'i uyandırmak istemiyordum. O yüzden bir elimi beline diğer elimi de bacaklarının altından soktum ve kapıyı açıp çıktım. Asansöre bindim. Kimse yoktu.
Asansörden indim. Herkes bana bakıyordu ama ben onları takmıyordum. İstedikleri kadar baksınlar. Dışarı çıktığımda koruma kapıyı açtı. Mevsim ile arka koltuğa bindim. Mevsim'i dizime yatırdım ve saçlarının arasına hafif bir öpücük kondurup kokladım. Kokusu muhteşimdi.
Eve geldiğimizde Mevsim'i tekrardan kucağıma alıp eve girdim. Peri ve Ceren gitmişti. Evin sesiz olmasından anlaşılıyordu burada olsalardı bağırarak konuşurlardı.
Mevsim'i odaya çıkardım. Yatağına bıraktığında hafif kıpırdandı sonra arkasına dönüp uyumaya devam etti. Çok güzeldi. Bu güzellik çok fazlaydı. Hele bir gülümsemi vardı beni benden alıyordu kendimden geçiyordum. Onun yanında sert olan Boran olmuyordum,olamıyordum.
Odadan çıktım. Salona geçtim. Televizyonu açıp koltuğa oturdum. Önüme bir magazin programı çıktı. Taha vardı sesini açtım. Magazinciler etrafını sarmıştı.
"Taha Bey en son evleniyordunuz. Ne oldu gelişme ne?" diye sordu birisi.
"Mevsim Hanım'ın kaçtığı ile ilgili bazı konuşmalar var. Bu konuda ne diyeceksiniz." diye sordu diğeri.
"Arkadaşlar lütfen bir çekilin." dedi. Televizyonu kapattım ve geri yaslandım. O arada arkamdan ayak sesi geldi. Bu Mevsim'di. Bu yüzden bakmadım. Gelip yanıma oturdu.
"Gördün mü?" dedim televizyonu kasdederek.
"Evet." dedi. Önüne gelen saçlarını kulağının arkasına aldı. Öylece televizyona bakıyordu.
"O gün..." dedi. "...beni bulmasaydın belki de şimdi hayallerimden çok uzaktı olacaktım." dedi bana bakarak.
Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.
"İkide bir bana şiddet uyguluyordu. Beni sevdiğini söylüyordu ama seven kişi öyle davranmaz. Çok kez beni aşağıladı,sinirine hakim olamadı,beni dövdü,izleri daha yeni yeni geçiyor..." dedi gözlerinden 1 damla yaş aktı. Göz yaşlarını elimle sildim.
"Hiişşşş geçti. Tamam mı? Artık o yok hayatında. " dedim ve sarıldım ona. O da bana sarıldı. Kafasını göğsüme koydu. Burnunu çekti ve konuştu.
"Her an beni bulacak diye ödüm kopuyor ama yanımda sen varsın." dedi. Bu az önce bir anlamda bana güvendiğini söylemişti.
"Tabii ben varım." dedim ve benden ayrıldı.
"Mevsim, yarın akşam bir parti var. Gel istersen." dedim.
"Taha..." dedi ve ben lafını kestim.
"Senin için özel baktım. Davetli listesine Taha'nın adı yok. Merak etme yani. Rahat olabilirsin."
"Tamam." dedi.
Öylece oturuyorduk. Mevsim çok sıkılmıştı.
"Sıkıldın değil mi? İstersen en üst katta müzik odası var. Orada oyalanabilirsin." dedim. O da beni kafasıyla onayladı. Merdivenlerden çıkmaya başladı.
Mevsim'in Ağzından
Müzik odasına geldiğimde kapıyı açtım ve içeri girdim. Oda büyüktü. Odada piyano,gitar,keman falan vardı. Ben piyona çalmayı biliyordum. Bana Su öğretmişti. O anı hatırlayınca burukça gülümsedim.
17.07. 2018
"Bak şimdi öğrettiğim gibi tamam mı?" dedi.
"Tamam. Ama yanlış yaparsam kızma bugün bana epey bi kızdın." dedim gülümseyerek.
"Hadi çal." dedi bana bakarak.
Parmaklarım piyanonun tuşlarında gezinirken muhteşem bir ses çıkardım. Ben ben yaptım ya.!? Çalmayı bitirince Su'ya baktım.
"Sonunda oldu. Ben öğrettim o benim eserim." diye bağırmaya başladı evin içinde. Gülmeye başladım. Kapıdan Taha geldi.
"Kızlar ne bu gülüşme sesleri söyleyin ne varsa biz de gülelim." dedi.
"Hiç sorma abi. Sonunda Mevsim'e piyanoyu öğrettim. O benim eserim. Bu an altın harflarla tarihe kaydolmalı.
Hepimiz güldük.
Aklıma gelince bir daha denemek istedim. Oturdum. Çalmaya başladım. Gerçekten çalıyordum unutmamıştım. Sonlarına doğru gelince iç çektim. Kapı açılma sesi gelince Boran'ı gördüm.
"Gelebilir miyim?" dedi kaşları çatık bakarak.
Kafamı sallamakla yetindim. Yanıma gelip oturdu. Bana döndü şu anda olması gerektiginden fazlasıyla yakındık. Aramızda bir karış falan vardı. Konuşamıyordum. O da konuşmuyordu zaten. Yavaş yavaş yaklaşıyorduk.
Ben Boran'dan hoşlanıyordum galiba. Onun yanında bir tuhaf oluyordum. Mesela bugün olanlar sekreterden kıskanmıştım onu.Ben bunları düşünürken biz baya yaklaşmış aramızda santimler vardı.
Arkadaşlar bölümü burada bitiriyorum. Biliyorum kısa oldu ama idare edin beni lütfen. Bu arada arkadaşlar niye yorum ve vote gelmiyor. Lütfen ya size yalvarıyorum resmen. Bu benim wattpad'deki ilk kitabım lütfen. Kusutlarım varsa söyleyin. Beğendiyseniz vote verin. Hepinizi çok seviyorum.
Bu arada beni bu kitabı yazarken en büyük destekçim olan ve beni hiç yanlız bırakmayan arkadaşım Selin'e buradan selamlar yolluyorum. Seni çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)
RomanceDaha 20'sinde olan kaçak bir gelin Acımasız,ruhsuz bir mafya ... Mevsim❤Boran Kaderimde Sen Vardın isimli ilk kitaptır. Kitap Kapağı: @gizli1ruh